Gå til innhold

Noen som har funnet fram mammaklær enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 8, å idag fant jeg fram mammabuksene mine fra forrige svangerskap. Skal i bursdag i dag, å hadde lyst til å ha på meg dongribukse, men alle mine vanlige dongribusker strammer så sinnsykt nå, går greit, men er veldig ubehagelig.

Så i dag fant jeg altså fram den ene dongri mammabuksa mi, å gud den var behagelig å ha på :D vises jo ikke at det er en mammabukse, skal ha lang topp over, så satser på at ingen ser det :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da, måtte ta de frem i dag. Fikk ikke igjen noen av olabuksene mine i morges. Jeg er bare i uke 7. Når jeg gikk gravid med mine to døtre, kunne man knapt se at jeg var gravid før uke 25......Digg med bukser som ikke strammer da:):)

Skrevet

Deilig deilig å gå i behagelige bukser. Er sikkerlig oppblåst, så ser nå en liten tutt på magen min allerede :D Men man får vel fortere mage, når det er nr.2 evt. nr.3? Hver kveld i det siste, så har jeg ligget med bukseknappene og smekken oppe, bare for å slippe ut magen :D

Skrevet

Slenger meg på her... Har funnet frem en dongri mamma-bukse, ellers bor jeg i joggebukser og tights+ løse gensere... Har litt mage, men er nok mest fordi jeg er oppblåst og har treg fordøyelse...

Er forresten 7+6 i dag =) Å fikk se hjerte banke i går =)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...