Sistah*G07*J09* Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg er i uke 8, å idag fant jeg fram mammabuksene mine fra forrige svangerskap. Skal i bursdag i dag, å hadde lyst til å ha på meg dongribukse, men alle mine vanlige dongribusker strammer så sinnsykt nå, går greit, men er veldig ubehagelig. Så i dag fant jeg altså fram den ene dongri mammabuksa mi, å gud den var behagelig å ha på vises jo ikke at det er en mammabukse, skal ha lang topp over, så satser på at ingen ser det
Har fire go`inger Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Ja da, måtte ta de frem i dag. Fikk ikke igjen noen av olabuksene mine i morges. Jeg er bare i uke 7. Når jeg gikk gravid med mine to døtre, kunne man knapt se at jeg var gravid før uke 25......Digg med bukser som ikke strammer da:)
Sistah*G07*J09* Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 Deilig deilig å gå i behagelige bukser. Er sikkerlig oppblåst, så ser nå en liten tutt på magen min allerede Men man får vel fortere mage, når det er nr.2 evt. nr.3? Hver kveld i det siste, så har jeg ligget med bukseknappene og smekken oppe, bare for å slippe ut magen
gullemitt09 Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Slenger meg på her... Har funnet frem en dongri mamma-bukse, ellers bor jeg i joggebukser og tights+ løse gensere... Har litt mage, men er nok mest fordi jeg er oppblåst og har treg fordøyelse... Er forresten 7+6 i dag =) Å fikk se hjerte banke i går =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå