Gå til innhold

stor eller liten mage på deg? cm...? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 36, og har gått opp 12 kg ca.. er 150cm "høg", og er 113cm i rundt ;) og man kan ikke se at jeg er gravid bakfra.. da er jeg bare helt vanlig.. bare en STOOOR mage som tuter seg fremover ;)

hvordan ligger det an med dere andre jenter? for jeg syns jeg har den største magen i hele verden.. hehe:) *tungt*

åja.. det stemmer.. jeg er bare 37 cm høgere enn jeg er rund;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bra det er flere med stoooore mager...hehe....:o)

jeg er i uke 31 i morgen og jeg er 100 cm rundt magen...ganske så stort ja...er 162 cm høy oh har vel foreløpig lagt på meg ca 10 kg.... kan bli stort til slutt det her ja...;o)

sist gang jeg gikk gravid var jeg 110 cm rundt magen på det største, men la da på meg mye mer tilsammen (veeeeldig mye vann) tror jeg la på meg ca 25 kg og det er ganske så mye for en ellers så slank kropp ja...hehe....;o)

håper på å ikke legge på meg like mye denne gangen da....

Skrevet

godt å se ;) hehe:)

jeg har ganske så mye vann i kroppen nå.. godt å vite at mange av kg tisser jeg vekk etterpå ;) hehe:) men jeg ser for meg at jeg til slutt kanskje blir en 15-17kg tyngre..tilsammen ja ;) hehe:)

vi får håpe du ikke går opp like mye denne gangen.. bare fordi det er så tuuungt! hehe:)

Skrevet

Ja godt det er flere som har stooore mager :) Jeg er i uke 38+1, er 174 cm høy og er 125 cm rundt magen! :) Har ligget godt over den røde streken på sf målet hele veien også...

Har forresten lagt på meg 17 kg.

Skrevet

har en liten mage jeg da.. er høygravid og 2 dager igjen til termin..og min mage er ca 98cm rundt...selv er jeg 167 høy.

Skrevet

Er i uke 32, magen er ca 103 cm.. Er 173 cm høy.

Skrevet

36 + 2

Er 173 cm høy, og 104cm rundt magen.. Sist ble jeg 109cm tilslutt!

Skrevet

Jeg er 161 høy og veide 62 kg før jeg ble gravid. Nå er jeg 32+3 og magemålet mitt er 105 cm, og vekta mi er nå 71 kg, så det begynner å bli tungt nå ja :)

Skrevet

Jeg er 172cm og magemålet mitt nå i uke 36+2 er 91 cm. Har gått opp ca 13kg. Sist gang var jeg 99cm ved termin, mulig det blir noe slikt denne gangen og. Har nok endel å si hvor høy en er. Jeg ligger i hvertfall midt i fatet på sf-mål.

Skrevet

Jeg er i uke 29, magemålet er 105 og veier 69 kg. Gått opp 12 kg.

trodde magen min var liten jeg.. tok vist feil da:)

Skrevet

Uke 34+3, 167 høy, 85 kg (relativt uendret) og 112cm rundt magen.

Skrevet

Jeg er i uke 40+6 i dag. Har gått opp ca 6,5 kg og måler 107 cm rundt navelen. Er 172 cm lang. Ikke megastor mage med andre ord..

Skrevet

uke 33+3 177høy, 84kg opp 7kg og 115cm rundt magen:)

Skrevet

godt å se at det er flere med store mager.. :)

vi er så forskjellige vi gravide.. og jeg er vant til at magen min er kjempe stor.. gutten min ligger langt ute, så det er jo bare livmor og et skinnlag som holder han der inne...hehe;)og når jeg ser de med små mager tenker jeg.. hvordan i HULESTE har dere plass til en baby inni der!! hehe:)

gøy å se hvor forskjellige vi er! :))

Skrevet

I uke 37 nå..

169cm høy

Gått opp 14 kg men jeg kan ikke se det selv bortsett fra lårene..hehe

Rundt magen er jeg 98cm..

Skrevet

Hei

Jeg målte første gang igår: 91 cm rundt magen og er i uke 36 + 4

Skrevet

Er i uke 32+5. 96 cm rundt livet, opp ca 10-12 kg. Er 167 høg.

Skrevet

Jeg er i uke 39 og er 100cm rundt magen :)

Er 170 cm og veier 65 kg.

Blir vel bare litt større før ting begynner å skje.. Vil de skal skje nåååååååå..... :)

Skrevet

Jeg er 164 cm høy, og har gått fra 61 kg til 71 kg. Er akkurat 100 cm rundt magen. Man kan ikke se bakfra at jeg er gravid, og alle sier jeg har liten mage... Men den er nok veldig normalt stor. Er i uke 32.

Skrevet

Jeg er 173cm høy og gått ned 4kg (egentlig ned 11kg pga hyperemesis, men gått opp 7kg)

Er 28+3 og 107cm rundt magen. Ser ikke bakfra at jeg er gravid...

Var jo ikke noen liten jente fra før jeg ble gravid, men vet ikke om jeg er stor eller ikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...