<3lovebaby<3 Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 man kan få komme å måle HCG?? Er det vanlig å få gjøre dette eller bør man ha gode grunner?
Bare blåbær Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hvorfor vil du måle HCG da? Ingen vits i det hvis ikke det er noe spesielt slik at legen vil ta det. . Det eneste du oppnår er vel å begynne å analysere verdiene og bli engstelig, Det har vi sett mye av her inne. Kos deg heller med graviditeten du, og prøv å ha positive tanker i stede. Ikke tenk at det verste skjer.. Tenk heller at hvis det skjer noe, så var det en mening med det. Nei, nyt finværet og kos deg:) Lykke til!
<3lovebaby<3 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 Takk for positive tanker:) Jeg har hatt 2 SA for noen år tilbake, men har også 3 flotte friske barn. Jeg tror også jeg hadde en SA tidlig i Januar. Denne gangen føler jeg meg veldig "Gravid", men usikkerheten ligger der likevell. Jeg har også en følelse av at det er tvillinger. Utenom det er det en del omstendigheter i forhold til dette sv.skapet. Bla flytting til ett annet land. Tror nok jeg hadde blitt beroliget om jeg hadde fått tatt en slik prøve. Lurer bare på om det er bare å spørre de sekretærene eller om man må få time hos legen først.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå