Lillemy-77 Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Hei, er du her for tiden? Hvordan står det til?? Hvor langt er du nå og er formen fin? Jeg var på ul på sykehuset i forrige uke, og alt sto veldig bra til i magen min:o) Fikk også tatt en blodprøve for å bekrefte at alt han så var bra. Vet ikke om det er dette som kalles "duotest" kanskje? Det sto iallefall en del på papiret jeg fikk om sjansen til å få barn med kromosomfeil osv....er ikke helt inne på dette. MEn uansett, det så bra ut!! Men jeg er 50% sykemeldt nå da. Er HELT ferdig! Eier ikke overskudd...prøvde så lenge jeg kunne, men gikk på en smell uti uka flere uker på rad. Så fant ut at jeg måtte bare snakke med lege og han sykemeldte meg tvert. Og de TRENGER jeg virkelig... Jobber annenhver dag hvor jeg bruker "fridagene" til å være hjemme og sove. Og jeg er i seng stort sett kl ni hver kveld. Håper virkelig dette gir seg snart. Kjedelig å bruke så mye tid på å sove... Håper du har det bra ) Klem klem
Thomine Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hei, Ja jeg er her jeg, men blir mest sveiping over noen innlegg. Koselig at du spør etter meg da ) Syns det blir så mye av det samme i innleggene her så det blir litt kjedelig. Også er jeg litt PC-lei så når jeg ikke er på jobb prøver jeg å holde meg unna og gjøre andre ting ) Jeg har det fint, men har nå mine plager og er glad det er siste gangen jeg skal gå gravid Jeg hadde glemt mye av hvordan det er gitt...også har jeg litt andre ting denne gangen enn med de to guttene. Jeg sliter mest med vondt i hodet og svimmelhet når jeg blir sliten. Og i går gikk jeg litt lenger enn på en lang stund og da slo bekkenet til og ble dritvondt. Ble bedre i løpet av natten, men kjenner det godt her jeg sitter. Jobber 60% og det hjelper veldig syns jeg. Det høres ut som duotest du har tatt...vi fikk 1:4893 i risiko for trismom 13,18 og 21 i hvertfall og det er veldig liten risiko. Er jo kjempeglad for det. Gleder meg veldig til UL etter påske, da håper jeg vi får vite hvem det er som bor inni der. Klem
Lillemy-77 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 Der var du ja ) Ja er ikke så mye innpå her jeg heller, dagene går jo så fort... Så bra at du har fått deg delvis sykemelding du også, er jo ingen som tjener på at man går her og ikke fungerer. Hverken jobben eller hjemme. Jeg fikk 1:2942 i risiko, og så myyye mindre på di to andre. Men det er vel lite det også. Forsto det sånn at det var vanlig med ca 1:700 for meg som er 31 år. Så det er nå ihvertfall mye lavere enn det. Når skal du på ul da? Jeg skal 22 april. Gleder meg MASSE!! OG gleder meg til påske. Skal baaare slappe av og kooose meg...håper på finvær:o) Har du noen følelse på gutt eller jente da? Jeg hadde en liten følelse på gutt før ul da, han legen mente også at det var gutt, men ville ikke si det sikkert enda. Var å kjøpte en bitteliten body her igår, hehe...kunne ikke dy meg.. men måtte kjøpe hvit da, til vi er helt sikre )
Thomine Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Jeg skal på Ul igjen 17/4, det er jo "bare" 3 uker til, men det føles lenge selv om det kommer til å gå fort. Jeg håper bare jeg får beholde terminen min som er 11/9 ) Jeg har veldig jentefølelse, hadde guttefølelse med guttene mine, men er litt redd for at det er fordi jeg jo hadde syns det var innmari gøy med en datter også. Tilsammen har vi 3 gutter og en jente fra før, så balansen i familien hadde jo også blitt litt jevnere da. Men får jeg sønn nr 3 blir jeg jo veldig glad for han også. Har kjøpt 3 bodyer, men de er veldig kjønnsnøytrale. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå