Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Småen begynte i bhg for 3 mnd siden og etterhvert fikk dem ny ped leder som jeg er så fornøyd med, hun tar seg så godt av den lille og alltid så flink og blid. Hun skal gifte seg i Mai og i den forbindelse lurer jeg på om jeg skal kjøpe noe gave?? Noen som hadde synes at det var rart, jeg vet ikke derfor spør jeg her På forhånd Tuuusen takk for svar.
Himmel og hav Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Det synes hun sikkert er kjempehyggelig! Jeg fikk også gave fra noen av barna på avdelingen da jeg giftet meg, og jeg ble rørt og glad. Så lenge du holder deg til å kjøpe noe småtteri og ikke "tar av " når det gjelder størrelse og verdi så synes jeg det er veldig koselig gjort av deg.
Gjest amandine Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Det har aldri skadet noen å bli satt pris på, det hørtes veldig hyggelig ut! Det er gull verdt for foreldre med sånne personer, og det er greit å si at vi ser at de gjør en god jobb og at vi setter pris på det, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Flott:) Jeg aner heller ikke om hva jeg skal kjøpe uten at det virker for mye. Kunne trengt noen tips der og HI
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Jeg er en av de få rare som syns det er litt pinelig eller flaut... vet ikke helt hva jeg skal si.. å få gaver fra foreldre/barn i bhg, hvis det er kjøpte ting, som vin, blomster, skjokolade osv. Veldig hyggelig, for all del, men føler meg altid litt utilpass når jeg får det. Det er jo jobben min å ta vare på og bry meg om barna, jeg får jo også lønn for det. Så jeg føler liksom ikke at jeg trenger gaver fra foreldre/barn som takk for at jeg gjør den jobben jeg blir betalt for å gjøre. Jeg vet jeg er sær. Men det er sånn jeg føler det. Men jeg syns det er kjempe topp med hjemmelaga ting som kort og slikt, å selvfølgelig kjempe koselig med positive tilbakemeldinger og gode ord =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå