Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Siden jeg begynnet å småblø den 23 har det nesten ikke kommet blod. Pleier som regel å blø masse dag nr 2. Hvorfor dette? Noen som vet eller har opplevd. Trodde kanskje jeg kunne være gravid denne mnd... Noen som kan tro dette? Dette er dag 3 med mens og har kunnet brukt kun ett bind om jeg ikke hadde skiftet hver dag. (noe jeg sef gjør) Takknemlig for svar...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Eg har opplevd akkurat det samme. Begynte å spotte ei uke før ikm eg da, og det fortsatte sånn i 11 dager! Det var vel 1 time på lørdagsmorgen at eg trodde at nå kom mensen skikkelig i gang, men neida...bare sm¨åblødninger..brukte kun truseinnlegg.... så...for meg va det rett og slett bare ein rar mens,... Men, det kan jo vær du e gravid ..mange som småblør første "mensen" når dei blir gravide. Ta ein test!! Me e jo så glad i desse testene her inne Lykke til jaffal!!
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 Kan jo legge til at jeg går på lavkarbo og har gått ned noen kilo...(2-3 kilo de siste par ukene) Nesten ingenting ila dagen i dag heller. Syntes det er så merkelig, pleier ikke å være slik..
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Jeg hadde 3 dager med spotting fra dag 6 til dag 4 før forventet mens nå da jeg ble gravid. Kun litt rosa og brunlig utflod. Ble aldri noe mer, så var nok en festeblødning. Testet positivt med CB digital 4 dager før forventet mens. Nå er jeg 34+3 uker gravid. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå