Gå til innhold

ANG. ømme pupper


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig at det varierer litt hvor ømme de fra dag til dag. Synes liksom de er mindre ømme i dag, blir litt bekymret, men det er sikkert ingenting. kan noen dele erfaring

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok ikke det er noe uvanelig, mine kan også være veldig ømme en dag og neste dag ikke så ømme. men når jeg var gravid med sønnen min på 2 år så var jeg ikke puppene ømme i det hele tatt før siste uken før jeg fødte :)

Skrevet

jeg hadde det motsatt. da jeg var gravid med jenten min på snart 2,5 år så ble puppene ømme 4 dager før IKM og var ømme til en mnd før fødselen. Denne gangen ble de ømme IKM dagen og har vert det siden. men jeg merker at det varier hvor ømme de er. Og jeg er ikke i nærheten så øm så da jeg var gravid med jenten min, men det var jo ekstremt da

Skrevet

kanksje godt for deg da at du ikke er så øm nå da :) har en helt andeledes graviditet nå en med første mann var ikke dårlig i det hele tatt og jobbet til jeg ikke fikk lov mer men nå er bare kvalm, sliten og får ikke lov av legen å jobbe :( syns det er døds kjedelig å gå hjemme.

 

Skrevet

jeg var kvalm i 7 mnd med jenten min og fikk vel alle komplikasjoner og plager en kan tenke seg, så jeg er litt spennt på hvordan det blir dene gangen., men bekkene er allerede begynnt å hangle litt, så det er vel en fare for at jeg blir sengliggende

Skrevet

ja det er det legen tror at jeg kommer til å bli å.. kjedelig greier det der..

skulle ønske jeg heller var sånn med nr 1 også var i fin form nå, hadde vært lettere siden man har en liten og ta hensyn til å :) men før bare krysse fingrene og håpe det ikke blir så ille...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...