tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Finnes det noen måte å få bilder til å ta mindre plass på harddisken på uten å forringe kvaliteten? Noen som vet hvordan jeg skal gjøre det i så fall?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 26. mars 2009 Nå har jeg laget arkiv av dem (på mac), altså pakket dem. Betyr det at kvaliteten er den samme når de pakkes ut igjen?
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Ja. Regner med at du pakker i et program ala winrar, winzip, winace osv. Bare for mac da. Ingenting skjer med bildene dine. :-)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Nei, jeg brukte ikke noe program. Bare høyreklikket på mappen og trykke lag arkiv. Da fikk jeg en zip-mappe. Men så fint, da, jeg synes alltid disse bildene tar sånn plass. Takk!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har visst flere spm om dette. For nå har jeg pakket alle bildene mine, men de tar jo jaggu like mye plass likevel? Hvordan kan jeg da fikse dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå