Tweak Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Nå er jeg frustrert... Begynte å få noe som lignet på el-slim tidligere i uka, men det var likevel ikke helt eggehvite. Det kunne trekkes ut, men var ikke like elastisk som det burde ha vært. I tillegg gikk det over til å bli brunt, som jeg bruker å ha rett etter mensen noen ganger... El-testene holder seg negative... Men de blir jo ikke positive før mot slutten av de dagene med el-slim heller! I morges gikk jeg på do, glemte å ta el-test og oppdaget at det lignet mer på el-slim i dag. Arg! Hvorfor glemte jeg å ta den testen? Utfloden ligner på eggehvite på papiret, men er ikke like smidig som det har vært andre ganger. Er det el-slim eller er det ikke? Noen som har hatt el-slim lignende utflod som ikke var el-slim? (knotete sagt ja...)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hei! Vanskelig å si det der egentlig, men det høres jo ut som det da. men du; selv om du ikke fikk tatt test på mrogenen i dag, så kan du ta en test i ettermiddag, men hold deg i 4 timer først. Har du EL, så vil den slå ut da. Lykke til!
Tweak Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 Er det 4 timer jeg må holde meg? Et par timer går som regel greit, men jeg får konsentrere meg mer etter lunsj i dag og holde meg, he he. Får kutte ned på kaffen i dag, he he. Kanskje el-test ikke har slått ut på ettermiddager tidligere med meg har vært fordi jeg ikke har holdt meg lenge nok? *håper på el*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå