Gå til innhold

Noen som har funnet jente eller guttenavn? Artig :) :)


juli1999september2012

Anbefalte innlegg

Utrolig vanskelig og finne pene navn... jeg vet ikke om vi får gutt eller jente... men vi har tenkt litt på navnene Felix og kanutte..... men...tenkte at Felix kanskje var mere et hundenavn? kanutte het oldemoren til samboeren min.

 

Julian er også veldig pent!? :)

 

Hilsen meg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får vi jente skal hun hete Nora =) Får vi gutt skal han hete Peder.

Jeg syns Felix er pent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Siril og venter gutt som foreløpig er navnløs for vi klarer ikke å bestemme oss, står mellom tre navn........ Kjempe vanskelig med navn syns jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje så lett nei. Vi skal på ultralyd om 5 daga og snakker litt om ulike navn. Vi har tenkt på Sondre eller Sebastian om det er gut, eller Emilie eller Oline om det er jenta. Er veldig vanskeli, men kanskje vi ikkje veit det sikkert før vi ser om navnet "passer" når nurket er født? :)

 

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter gutt - og navnet er allerede bestemt. Han skal hete Nicolay. Da blir han oppkalt etter sin oldefar. Også er jo Nicolai Cleve Broch et pent forbilde hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felix er kjempefint, det stod på min gutteliste. Kanutte var jo også bare superskjønt:) Originalt og fint. Vi får en liten Mathea. Det har vært bestemt så lenge jeg kan huske. Oldemor het det, og hun var verdens nydeligste menneske med flette ned til rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn er vaskelig altså.

Vi har Eliane fra før. Vi vet ikke om det blir gutt eller jente. Blir det gutt blir det nok en Emil, men om det blir jente har vi ingen aning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempevanskelig å finne navn...

Vi trodde det var en gutt i magen,og hadde 4 guttenavn klar.Men så viste det seg at det blir ei lita jente.Og da måtte vi sette hjernen i bløt igjen.

Hadde bestemt meg for guttenavn for maaaaaaaaange år siden,men var så dum at jeg fortalte det til en god veninne av meg,som faktisk var så frekk å stjele det da hun fikk en liten gutt(har foressten revurdert det vennskapet)

Det er det fineste navnet jeg vet om:NATHANIEL

Nå har jeg altså ei lita jente i magen å har 2 navn klarså får vi se når tulla kommer ut,hvilket navn som passer best.

4 andre guttenavn som jeg synes er fine er :Sebastian,Caspian,Julian og Jonathan.Det siste hadde vi nesten bestemt oss for:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en gutt!:) Oliver skal han hete:)

 

Hadde det blitt en jente,ville hun het Emma:)

 

Vi hadde også navnene: Vilde,Aron,Jone og Adrian..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekk venninne du hadde da......... kjempe fine navn! jeg synest alle var fine!! Synest dette er utrolig vanskelig! En venninne av meg fikk baby nå for få dager siden...de skulle få jente og hadde kjøpt klær i rosa, bestemt navn osv! men plutselig kom det en gutt!!! alle var jo kjempe overasket.....de har jo vært på UL mange ganger, og hver gang har det blitt sakt at det var en jente....... så man vet aldri :P

 

Jeg tenker på navn hver dag.......... Synest det er litt artig..... :) :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jenta mi skal få hete Talia , alltid syntes det navnet er så pen, bestemte meg for dette mange år før jeg ble gravid. Kan jo hende jeg vokser fra det innen fire måneder, men tror nok jeg ender opp med Talia tilslutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempekule navn!

 

vi venter vår førstefødte i august, ei jente :) (hjelp jeg gruer meg til en varm sommer i oslo...)

 

hadde det blitt gutt hadde det blitt enten Birk, Paul Alexander, Bernhard eller Sebastian.

Men siden det blir jente har vi noen favoritter , og de er Perle, Thale , Ella, men den absolutte favoritten er Emily Sofie. Alltid likt begge navnene og synes de passet fint sammen :)

men svært f¨er enige med oss....Så ikke noe morro å høre fra familien, men alle har vel en mening.

 

Hilen meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter sannsynligvis en gutt, så da blir det Leander! Om det skulle dukke opp en jente blir det Isabel :)

 

Har også vurdert dobbelnavn:

Elea Isabel

Noah Leander

 

...men har foreløbig konkludert med de øverste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine navn!! Vi har vurdert Felix, Jonathan og Maximillian, men ender på Alexander evt Ebbe Alexander!

Hadde det blitt jente var favotitten min Aurora!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir ei jente så har jeg hatt navnet klart i mange år: Kristiane

Om det blir en gutt så er Halvor et alternativ.

Vi har bestemt oss for at babyen skal kalles opp etter noen i familien og begge disse er familie navn. Vi mangler enda noen navn på "treet", så må bli litt leting i bøker og på nettet etter disse før vi bestemmer oss helt for guttenavnet...

 

Skal på ny UL på mandag og får en sjanse til å se hvilket kjønn barnet har. Sist gang lå det i fosterstilling og val lite villig til å spre beina så vi fikk tatt en titt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi venter ei jente i slutten av august. Mannen min har lenge sagt at Sarah er utrolig fint navn. (Betyr VAKKER!), mens jeg synes det var litt for vanlig. Jeg synes Olivia er det fineste navnet som fins, så derfor ble vi enige om at ho skal hete Sarah Olivie. Bytta ut "a" med "e" i Olivia for å få det til å klinge bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL viser at vi får en liten gutt. Vi har Anton foreløbig, så får vi se om det er en liten Anton når han kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg har to barn fra før Simon og Emily og venter nå på deres lillebror som skal hete Max....har ennå ikke bestemt oss for om det skal bare være max eller om det skal være en forkortelse av maximillian..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Vi får gutt og han skal hete Joachim... tror jeg iallefall :) jeg har hatt lyst på det navnet lenge, så håper sambo kan gå med på det.. selvom han ikke er helt på gli enda..hehe..

 

Har oxo tenkt på Oliver.. vi har ei Amalie fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter gutt som skal hete lucas-luis. luis etter pappen som er spansk, og lucas fordi det er inernasjonalt. men alt til sin tid, jeg mener, pappaen vet ikke at det er en gutt engang. (selv-valgt) så når lillegutt kommer får vi se om det navnet jeg har valgt faller i smak, og om han ser ut som en lucas-luis...

syns for øvrig oliver er et veldig pent navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...