Gå til innhold

Victorias Secret... Noen som bestiller derfra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å bestille meg bikini pluss diverse undertøy... men så lurer jeg litt på størrelser.

Jeg ligger liksom og vipper mellom small og medium. Hva burde jeg velge? Noen som vet om de er store eller små i størrelsen? I BH her hjemme bruker jeg 75B, og trusene brukte jeg før small men har gått mer over til medium i det siste da de ofte blir en tanke mindre etter vask.. hva tror dere passer best? Small eller Medium?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har handlet masse fra VS, min erfaring er at str. er slik som her hjemme..Bruker du small til vanlig, burde du bestille small:)

Skrevet

Jeg har masse fra VS men kjøper bare i butikk hvor jeg får prøve først da str er helt på tryne noen ganger.

Men generelt er min erfarin slik:

- Truser er normale i str.

- BH kan både være små, normale og store. Må alltid ta med haug for å prøve. Men skulle jeg bestilt over nett hadde jeg heller gått litt ned enn opp.

- Klær er små i str.

Utrolig vanskelig merke å handle fra. Jeg har tre gavesker fulle til randen med undertøy derifra som mannen har kjøpt som jeg ikke får brukt pga rare str. Det meste av det er for stort.

Skrevet

Hei!

Har handlet en del derifra, og har alltid vippet mellom to størrelser når jeg handler i norge, synes det er mye forskjell på plagg. Men, tok sjansen på den minste av de to størrelsene da jeg handlet på VS, og veldig glad for det. Passet perfekt! :)

Skrevet

Ja det glemte jeg, enig med frokostquiz.. BH-størrelsene der er helt på jordet. Handlet heldigvis ikke det over nett, men var innom VS da jeg var i usa, og de målte meg og fant frem riktig størrelse. Men tydelig at jeg ikke har typiske "victorias secret-pupper", for det passet ikke i det hele tatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...