Betty♥prinsen og nurket på vei Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Har holdt på siden 23:15 i går og nå er riene ca 5 min i mellom og varer ca 30-40 sek. Trodde egentlig ikke det hadde begynt i går kveld, så jeg prøvde å sove frem til 01:30 før jeg vekket mannen min og sa at noe var på gang.. Ringte inn til føden og de sa jeg skal komme når riene tar skikkelig og de varer opp mot 1 minutt.. Tenk hvis vi får se gutten vår i løpet av morgendagen... Også 11 dager FØR termin!! Hurra:)
Randis Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Lykke til! Jeg tror kanskje jeg er igang jeg også. Har holdt på siden 0315 med ujevne rier. Nå er de jevne med 8 min mellomrom. Skal vente til jeg er godt ute i fødsel før jeg drar på sykehuset. Hadde en runde i helga som dabbet av. Det var en skikkelig nedtur. Kanskje vi begge kan nyte vår lille baby snart.
Bilba og gutta :) Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Åh så spennende. Lykke til begge to!!!! Jeg har termin I DAG og skal bli strippet i dag... håper det funker. Masse masse lykke til - håper dere får en fin fødsel
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Fy søren så spennende!!! Sånn strata det for meg også m førstemann, også litt før termin.. Da så vi jenta vår utpå ettermiddagen etter;) Lykke til!
komplett familie Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 masse lykke til begge to. Håper dere er inne på sykehuset nå og får se deres øyenstener snart
Plutselig_gravid Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Masse lykke til Dere er heldige. Jeg vil også ha rier nå faktisk.
Høygravid&gla:-) Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 LYKKE TIL:-) Gleder meg masse selv!!!
Betty♥prinsen og nurket på vei Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2009 Da var vi tilbake fra sykehuset og lille prinsen vår er med oss! Det var bare litt over en time etter jeg skrev innlegget at vi måtte komme oss til sykehuset. Riene kom kjempe tett og varte lenger.. Kom til sykehuset 0530 og ble konstatert 2 cm åpning kl 0600. Etter det gikk egentlig alt slag i slag og sønnen vår var ute 13:15 på torsdag:) Ikke en drømmefødsel, så jeg skal ikke komme med mer detaljer til dere som fremdeles venter (styrtfødsel), men syns det var verdt det og er SÅÅÅ stolt over den vakreste lille gutten og ikke minst meg selv:) Lykke til alle sammen:)
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 Gratulerer så mye!!!!:-) Kos dere masse fremover! Gleder meg til det er vår tur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå