Gå til innhold

oslo-folket?


DesLykke08<3SepLykke12

Anbefalte innlegg

hva skjer?

lenge siden nå..

noen klar for å møtes sånn neste uke kanskje?

 

mista jo mob. så har nada nix nr=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Nå var det lenge siden! Vi planla vel i bunn og grunn avtale møte via mobil, men har jo ikke blitt til noe...

Jeg blir gjerne med på en tur igjen, hva med en tur på østkanten denne gang...botanisk hage? Så kan vi jo ta en kaffe eller no på Munch museet etterpå. Hva sier oslofolket???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg er kjempeklar=) neste uke en dag eller?

kan ikke man og tirs-babysvøm og bestemor=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej hopp,

 

Det var så länge sedan jag var inom här och tänkte det var på tiden att se om nåt skedde...jag blir gärna med på träff nästa vecka. Jag ska på helsestasjon på onsdag kl 11 men träffas gärna efter det. Vad men att träffas kl 13:00?

 

Elin & Noah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja! passer for meg! noen flere..?

er gjerne med i botanisk assa.. der er det digg!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og Leon har veldig lyst til å bli med:)

vi har aldri vært med før..men høres veldig hyggelig ut:)..

 

kjersti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil veldig gjerne møtes! Men uken som kommer er ganske fullpakket for min del- har egentlig bare "fri" på fredag, og det er vel kanskje en upraktisk dag å møtes på, siden folk ofte skal noe da i forbindelse med helga...? Men...jeg skal prøve å bytte onsdagsavtalen- så vender jeg tilbake om det passer for oss også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hända folk inte är här inne så mycket längre. Jag kan skicka sms till dem jag har nr till för att kolla om de kan onsdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nu har jag sänt sms till Mari, Tone och Yvonne om onsdag kl 13.00 i botanisk hage. Bad dem att svara på denna tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått byttet onsdagsavtalen min, så da kan vi også være med=)

Går vi for botanisk hage og omegn? møtes på munch museet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Vi er syke, har vært syke lenge nå :(. Influensa. Men jeg håper det snur nå slik at vi også er med på onsdag ;)

Tone & Emma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei alle sammen.jeg og malena skulle gjerne vært med men vi kan ikke for vi er i sverige.kommer ikke hjem før til helgen..men håper det ikke blir så lenge til neste møte da!nå begynner det jo å bli varmere også!!

ha det hyggelig:)

klem fra yvonne og malena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Är det någon som vet vart jag kan parkera gratis i närheten av munchmuseet? Eller nån stans på töyen i vartfall...är inte så känt där. Vet att det är massa bommar i alla smågator...hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ratis parkering rundt alle disse bommene ihvertfall..=) men vansklig å forklare hvor, hvis du skjønner... men mye gratis rundt omkring der i smågatene.. =)

det er bare å joine kjes 1=)

 

sier vi klokka 1 da! gleder meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...