*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Jeg skal gifte meg om ikke mange mnd og skulle gjerne ha begynt å tatt litt sol snart så jeg kan være brun og fin i kjolen:) Har jo relativt "nye" strekkmerker og lurer på om soling er dumt å starte med så tidlig? Noen med erfaringer?
-MtG- Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Skal det ikkevære fint åsole strekkmerkene da? Har hørt de blir fortere bleket da. Men pass på at du ikke blir solbrent. Da blir de knallrøde:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 jeg har også hørt at soling er lurt
Ladybug~N&E Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 ingen dårlig kombinasjon i det hele tatt;) sollys gjør at strekkmerkene jevnes ut og synes mindre iom at resten av huden får farge. lillafargen i strekkmerkene forsvinner nesten! bare å sole i vei!!
klovnebukse Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Jeg ville ikke anbefalt det! I fjor sommer hadde jeg strekkmerker som var 1-2 år, og de ble bare røde av litt soling 2 ganger i løpet av sommeren. Og da hadde jeg smurt meg veldig nøye. Ville tro at det hadde blitt enda værre hvis det var snakk om nyere strekkmerker. Har du strekkmerker der du vil være brun? Hvis ikke bare dekker du over strekkmerkene. Ellers så finnes det jo profesjonell spray-tan som ser bra ut uten at det risikerer å irritere strekkmerkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå