Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har begynt å snorke så fælt at samboeren in ikke klarer å sove i samme rom som meg. Har noen ganger snorka litt før og, men da har det vært så lite at min kjære har kalt det søt jentesnork. Den tid er definitivt forbi!

har våknet av min egen snorking flere ganger, rett og slett vettskremt, og da jeg spørr hva lyden var får jeg bare et surt "det var du som snorka!"

flere som er blitt plaget med dette og kanskje har noen tips for å berge nattesøvnen til sambo? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe - måtte le litt, tenk at det kan gå fra koselig jentesnork til ... ja, hva skal man kalle det ;)

Vi snorker nok litt ekstra nå, mer slitne, mer tett i nesa, tung kropp ja, rett og slett en del med kroppen vår som kan utspringei snorking!!!!

Vi får håpe det går over når babyen er ute.

Tips for å berge nattesøvnen; eget soverom? sov- i- ro i ørene? Få han til å føle at det er søt jentesnork igjen?

Lykke til i hvertfall

Skrevet

Jeg er også plaget av dette, tenkte jeg skulle prøve sånne strips dingser til å ha på nesa.

De kan da i allefall ikke gjøre så jeg snorker høyere.

Skrevet

He he.. Kjenner meg veldig godt igjen i dette:) Sambo sier at når han tar på meg mens jeg snorker så vrir jeg på meg og da slutter jeg...ihverfall litt:) Ja, ja.. dette får de bare tåle:) satser også på at det går over når babyen kommer ut...

Skrevet

Jepp, hiver meg på her:P

Hvis jeg bygger meg opp med puter bak ryggen, så snorker jeg visst ikke.

Men det er ikke såååå digg å sove sittende... gjør det egentlig pga bekkenet:)

Skrevet

Gjett om jeg kjenner meg igjen?? Min mann har flytta på gjesterommet for å kunne fungere i hverdagen. I tillegg sikler jeg. Skikkelig ekkelt. Våker av at puta er våt og kald. Hadde det sånn med førstemann også, så regner med det går over når lillebror er ute. Bare 5 dager igjen til termin!!! Kan nesten ikke vente!

Skrevet

Her snorkes det som bare det, og typen har flytta ut av soverommet for lengst. Er vel bare å ta tiden til hjelp. Blir vel bedre (får jeg håpe) når lillemor har kommet til verden. Hjelper ikke akkurat at men har lagt på seg 20 kg, og ikke klarer å ligge på magen. Er 26+6.

Skrevet

Uff da. Er vist 36+6 jeg. Tiden går jammen fort...

Skrevet

Har ikke fått noen klager fra samboer'n på snorking, og har ikke merket noe særlig til det selv heller :-) Men det med sikling som du nevner snart4xt, DET merker jeg derimot veldig godt. Herrejemini, som jeg sikler ! Har lurt veldig på hva det kan komme av, men er liksom ikke noe jeg syns jeg kan spørre legen eller jordmor om, hehe :-) En liten trøst er det jo å høre at man ikke er alene om det. Her er det 10 dager igjen til termin.

Skrevet

De snorkeplastrene(breatheRight?) funker ikke! =( Men blir bare maks tett i nesa! Så her gjelder det å sove høyt med hodet og la samboer sovne først! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...