Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kjøpt mye tøy der. Selv har jeg kun en kåpe derfra, og må si eg er veldig positivt overrasket. Den har vært mange ganger i vaskemaskinen, og den er alltid like fin.

Ungene har hatt endel pysjer derfra, og de har holdt seg veldig bra.

Mamma kjøpte noen nissedrakter der for tre år siden. De er nå brukt tre juler, og ikke bare engang hvert år. Blitt brukt som kosedresser hjemme og i barnehagen. Det er kun en dusk på den ene lua som har detti av. Utover det så ser de faktisk helt ubrukte ut.

Nå kan hun ene jenta mi kun bruke 100% bomull så jeg tørr ikke bestille fra nettet. Og jeg bor ikke i nærheten. Men jeg har ingen betenkeligheter med å kjøpe flere ting derfra. Men vet det er mye poliester og slike ting i klærne der, og slikt tåler jo sjeldent vaskemaskin/tørketrommel osv. Så hadde sjekket merkelappen før jeg hadde kjøpt noe.

Skrevet

Jeg har stort sett vært ganske så fornøyd med klærne jeg har kjøpt der, men jeg har mest kjøpt til meg selv. Ikke superduper kvalitet, men helt greit (supert hvis en ser det i forhold til prisen) :-) Men jeg synes ofte de er treige til å sende ut varer, så jeg pleier å bestille god tid før jeg trenger ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...