Trønderpia Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Sønn på 4 mnd, som ikke vil ta flaska lenger. Blir bare mer grinete når vi prøver. Flink til dette tidligere, men har tydeligvis blitt forvirret av alle sugeteknikkene etter at han begynte å suge på hånden osv. Kommer meg jo aldri ut! Ser for meg å måtte være hjemme med lillegutt 8 måneder til.. Også prøvd kopp, men funker ikke helt enda i hvertfall. Aner ingen råd! Noen som kan hjelpe??
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hvilke flaske bruker du? Kanskje han bør ha større flasketut om du bruker 1ertut
Delfina82*høygravid* Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Det er lurt og prøve forskjellige flaske tuter.Og flasker. Vi måtte prøve 6 forskjellige før jenta vår tok flaske:)
2flottebarn;) Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Jeg hadde samme problem med min første og det varte og rakk. Prøvde alle flasker jeg fikk tak i, gikk over etter noen måneder og må innrømme at jeg ble litt skrullete! Har du prøvd at andre passer han over litt tid (så han rekker å bli sulten). Her i huset kunne det hende at han tok litt hvis jeg var borte (måtte jo ut en tur innimellom) og jeg ikke var tilstede når pappan gjorde et forsøk. Jeg prøvde tilslutt med sugerør (da var han vel ca 6 mnd) og da gikk det med flaske etterpå... Lykke til! Håper dere får det til!
Trønderpia Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2009 Har nå prøvd både forskjellige flasker, tuter og kopper. Han tok flaska fint fra han var 1-3 mnd, men ble tydeligvis totalt forvirret etter at han oppdaget hendene sine.. Både min samboer og foreldre har passet han, og da har det vært full skriking da jeg har kommet hjem. Bare puppen som har vært bra nok :-( Føler meg litt låst fast kan man si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå