Gå til innhold

liv i magen 17+...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som er i uke 18, 17+1-6....?

elelr husker hvordan det var da...

 

hvordan står det til med livet i magen? kjenner dere noe?

 

Her er det små puff av og til... men ikke mye, heller sjeldent! Men sitter jeg i sofaen og slapper av kjenner jeg det romsterer inni der... som om h*n snur på seg etc... men savner jo mer spark da.... h*n er utrolig rolig i forhold til hva min sønn var... blir jo beymret...

 

tåpelig av meg..men tenker.."hva hvis h*n er lam i bena!!"... tåpelige meg;p vet det... hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Ikke la deg bekymre av dette, har jo noe å si hvordan morkaka er plassert og hvordan barnet ligger også. Jeg synes dette svangerskapet hittil har vært en god del annerledes enn mine to første. De to første er gutter, nå er det visstnok iflg. UL ei jente. Kanskje det er ei jente hos deg og ;)

Skrevet

jeg er 17+6, og kjenner liv daglig...men det varierer hvor mye det er..har kjent daglig spark/bevegelser en uke ca.

min første(jente) var helt hyper i magen, men jeg husker ikke hvor tidlig hun var sånn.

men det er mer romstering her enn skikkelige spark, så det er nok ingenting å bekymre seg over;-)

Skrevet

Jeg er 17+1 i dag og har ikke kjent noen ting ennå :( Kanskje muligens kjente noe i går, men er så usikker så inntil jeg er sikker så sier jeg at jeg ikke har kjent noe. Skal på ul om 5 dager og håper virkelig alt står bra til der inne! Er førstegangs...

Skrevet

Hei.

Jeg har det akkurat som deg -Frøkna- med høstbebis i magen.

Tror jeg kjente noe på tirsdag, litt som leamus helt der nede på høyre side. Men har ikke kjent noe mer..., så er veldig usikker på om det var babyen eller ikke! :)

Jeg kom nettopp over i uke 18 i dag, og skal på den ordinære ul 03.04 altså neste fredag :) Så håpe alt er bare bra!

 

Jeg syntes det virker som de fleste har kjent noe til babyen, men vi er jo alle forskjellig, så håper det ikke er unormalt at jeg ikke kjenner noe.. :)

 

PS. er førstegangs jeg også ;)

Skrevet

Med førstemann kjente jeg ingen ting før uke 18, kanskje nesten 19, så ikke bekymre dere. Fordi vi vet hva vi skal kjenne etter når vi har vært gravide før kjenner vi gjerne liv tidligere, men også her er det store variasjoner. Jeg har kjent liv en stund denne gangen, noen dager er det mye action, andre dager kanskje ingenting. Ikke noe vits i å stresse med dette før man er lengre på vei. Babyen har også veldig god plass enda, og kan gjøre en hel del bevegelse man ikke kjenner, i tillegg til at de rett og slett ikke er så sterke enda.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...