Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 15 mnd. Til nå har hun brukt viking goretex sko. Men nå begynner det å bli vått ute, så vi trenger noe "gummiert". Jeg spurte i barnehagen og de sa at cherrox er det beste nå. Men hvor lenge kan hun bruke de viss jeg kjøper cherrox nå? Blir de for varme om en mnd eller to? Er cherrox noe man egentlig pleier å bruke vinteren igjennom? (Er veldig kaldt her da, ofte 15-20 minus på vinteren). Og dersom vi f.eks kjøper cherrox i str 20 el 21 nå, kan hun da bruke de samme til høsten?

Og hvilke merke er bra? Om de bare blir brukt en mnd gidder jeg ikke kjøpe dyre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viking sine er det letteste om mykeste vi har hatt. Kjøper bare dem nå.

Jeg tror jeg heller hadde kjøpt gummistøvler jeg nå. Med plass til ullsokker. Våre cherrox synger på aller siste vers, men vi kjøper ikke nye nå. Vi snakket om det i går og kom til at det er max en mnd til det er aktuelt å bruke de

Skrevet

Sjekk ut reima sine gummistøvler med for. Har brukt dem de siste 2 årene og er veldig fornøyd. koster ca 200 kr.

Skrevet

Fikk streng beskjed av barnehagen om å kjøpe cherrox nå så da gjorde jeg det. Kjøpte Skofus sine, de fungerer toppers. Er mange i barnehagen som har det så fikk de anbefalt. Kostet 150 kr :)

Eneste kjipe er at jeg vet jo at om 1-2 mnd så utgår skoene. Og til høsten så har hun jo vokst i fra de.. men men...

Skrevet

Etter å ha vært i alle skobutikkene og sportsbutikkene og babybutikkene i byen kom jeg frem til at cherrox ikke var tingen. Det finnes ikke mindre enn str 21 og de var store i størrelsen. Var også stive og vanskelige å få på. Butikkdamene anbefalte ikke cherrox til så små barn. Endte med å kjøpe fora gummistøvler i stedet. Ikke sånn tykt for, men med såle som isolerer mot underlaget. Butikkdama (barnebutikk) mente de kunne brukes både nå (et par minusgrader) og frem til sommeren. Tenker å fortsette med viking goretex skoa når det er minusgrader og disse nye støvlene med ullsokker når det er plussgrader. Høres det fornuftig ut?

Skrevet

Vi hopper glatt over cherrox og har viking gore tex + gummistøvler med ullsokker i, i bhg.

Skrevet

Jeg ville hoppet over de og heller gått for viking sine gummistøvler, Lille sine vintersko ble forliten nå så jeg kjøpte joggesko så han kan bruke med ullsokk i , så bruker han gummistøvlene på de våte dagene.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...