♥Snulder Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Nettopp NU... så svever han over til Stavanger for oppstart på rekruttskolen..... Ett år borte fra mamman sin:=( Vel, vel.... han kommer allerede hjem til påske så man skal ikke klage;=D
Gjest Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Oi så rart, rekruttskolen du, han er voksen ! Men det blir nok et lærerikt år, og han modnes, men skjønner det er rart. hjelp, snart er det min tur........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Sukk ja....tiden går og vi består:-) Det er rart å slippe dem løs ut i den store verden. Det går helt sikkert fint og det blir helt sikkert et år han aldri vil glemme! De gutta som har vært i militæret snakker jo om det resten av livet. De lærer masse, de får mange nye venner og ikke minst, de blir litt mer voksne og forhåpentligvis litt klokere:-) Og som du sier, påsken er rett rundt hjørnet den:-) Tror rett og slett det er verst for mammaene jeg;D
Superlis Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Oi det må være litt rart ja. Jeg har i grunnen ikke tenkt tanken, men har en gutt som blir 18 år i desember, så jeg må vel bare være forberedt. Det går nok helt fint, tror nok de har godt av det, de fleste blir ganske så voksen, husker bare storebroren min som var i garden. da han reiste var han rotebøtte, 67kg (er vel 185cm) og hadde langt hår. Da han var ferdig hadde han kortklippet hår og hadde lagt på seg 10kg, han kunne stryke klær og pusse sko, hadde brettekanter i klesskapet sitt:)) Tenk og fått de ferdig dresert hjem hehehe:)) Lykke til!!
Gummelillan Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Oj, tenk at unge du snart har en voksen mann til sønn ;-) Skjønner at det må kjennes rart ut. Trøsten er at påsken kommer før du aner det og vips så har et helt år gått også (selv om vi selvsagt ikke skal bli gamle like fort...)
Reveenka Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Det blir et spennende år for ham, helt sikkert! Og mammen har jo igjen et par unger hjemme hun kan kose med innimellom permisjonene han har ;-) Og påsken er jo rett rundt hjørnet! hehe, jeg må le - snaut to uker inne før de sendes hjem på perm med reiseregninger og det hele. Dårlig planlagt av Forsvaret hvis de har lave budsjetter...
♥Snulder Skrevet 1. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2009 ....og så har jeg glemt å fortelle at han kom hjem igjen dagen derpå... DIMMITERT!!! Halvparten av de innkalte ble sendt hjem.. min sønn pga eksem...Skitt og.... jeg hadde håpet at han skulle få dette året for "seg selv" og finne litt ut av ting. Men nå sitter han altså i klemma med den meget diktatorisk samboer som synes at "han er for dårlig til å si nei" til oss. Gjett om noen kommer til å fortelle henne forskjellen på å bry seg om og bry seg med.....;=D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Oi da, forsvaret ruster ned ja... Er jo snart ingen som kan være der, har du flis i fingeren så blir man dimmitert jo... Denne sambo, gammel hun, ikke sant??? Tror vel at man kanskje skal gå litt stille i døra, med tanke på at dere er såkalte "svigers". På en annen side sier statistikken at dere mest sannsynlig ikke blir det så lenge;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Og nå ser jeg at det ser ut som om jeg mener at dere skal gå stille i døra:-) Jeg mente selvsagt at hun bør gå stille i døra;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. april 2009 #10 Skrevet 2. april 2009 Å nei.......så utrolig kjipt! For ham først og fremst. For han hadde hatt så enormt godt av den tiden og finne ut av ting som du sier..... Og hun sambo da.......uff ja.....du vet hva jeg tenker om det og jeg vet at du tenker akkurat det samme. Håper bare han ser det snart og at ikke hun planlegger like raskt fremover som hun har gjort hittil! Og du, det er ikke farlig å si klart og tydelig ifra! Det er dere som bestemmer hos dere, og han som bestemmer hvor mye kontakt han vil ha. Ikke hun......
Karomamma Skrevet 2. april 2009 #11 Skrevet 2. april 2009 Fader heller, så typisk da!! Tenker at han hadde hatt skikkelig godt av militæret og kanskje ikke minst å være littebittegranne borte hjemmefra Lykke til med å forklare ungdommen hvor skapet pleier å stå hjemme hos dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå