Gå til innhold

Omgangssyken!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at den ofte går flere runder før den slipper?

Si nei!!?!

Nå har siste mann i huset fått det, jeg er på bedringens vei, og minsten frisk igjen. Orker ikke ei runde til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke den samme typen omgangssyke, men det kommer jo nye hele tiden og de kan dere jo få...

 

Forhåpentligvis går det en stund til neste runde:)

Skrevet

Jeg ringte faktisk legekontoret om det, det er veldig lite sannsynlig var svaret.

 

Her er vi nettopp friske etter totalt 3 runder med omgangssyke denne vinteren.

Junior var syk i 6 dager, frisk i 5 og i dag ble han hentet hjem tidlig fra barnehagen med 39,7 i feber.....Men ikke omgangssyke.

 

Jeg sjekket han nettopp og det virket som feberen var borte.Er det ikke rart å ha så høy feber så kort tid?

 

Skrevet

Godt å høre!!!

Huff 3 runder ja.

Det med feberen vet jeg ikke, men har en som gjerne kan få høy feber på kvelden, så er den borte dagen etterpå. Uten å ta noe nedsettende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...