Koala *g07* Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Er det slik at den ofte går flere runder før den slipper? Si nei!!?! Nå har siste mann i huset fått det, jeg er på bedringens vei, og minsten frisk igjen. Orker ikke ei runde til.
Raych Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Ikke den samme typen omgangssyke, men det kommer jo nye hele tiden og de kan dere jo få... Forhåpentligvis går det en stund til neste runde:)
Gjest Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Jeg ringte faktisk legekontoret om det, det er veldig lite sannsynlig var svaret. Her er vi nettopp friske etter totalt 3 runder med omgangssyke denne vinteren. Junior var syk i 6 dager, frisk i 5 og i dag ble han hentet hjem tidlig fra barnehagen med 39,7 i feber.....Men ikke omgangssyke. Jeg sjekket han nettopp og det virket som feberen var borte.Er det ikke rart å ha så høy feber så kort tid?
Koala *g07* Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2009 Godt å høre!!! Huff 3 runder ja. Det med feberen vet jeg ikke, men har en som gjerne kan få høy feber på kvelden, så er den borte dagen etterpå. Uten å ta noe nedsettende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå