Gå til innhold

Noen som har blitt gravide med Albyl-E + Klexane + Prednisolon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal til for å få denne type medikament?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å? har ikke hørt om noen som har fått Albyl-E eller Klexane for å Bli gravid, bare mens de er gravide pga å forebygge blodpropp (blodfortynnende midler). Metformin har jeg hørt om, egentlig blodsukkerregulerende medisin.

Uansett blir vel dette en diskusjon mellom deg og legen om du skal få dette eller ikke...?.

Skrevet

Hei der. Jeg går på Albyl-e, crinone og prednisolon. men det er kun crinone som anbefales før man er gravid igrunn.

De andre begynner man på så fort man har positiv test.

Albyl-e er for bedre gjennomstrømning av næringsrikt blod til livmoren, og prednisolon er for å sette ned immunforsvaret slik at du ikke støter ut den nye dingsen inni der.... Crinone er østrogen-tilskudd som igjen øker fine forhold i livmoren...

Ta det opp med legen din. Det er en omdiskutert pillecocktail. Men så lenge det hjelper på meg så kan de diskutere så mye de vil ;P

Jeg fikk disse medisinene pga habituell abort. Har mistet 3 ganger på rad nå....Mer er forbi uke 10 nå da... :)

Skrevet

crinone er ikke østrogen tilskudd, det er progesterontilskudd;)

Jeg går på alle 3. jeg har gått på prednisolon på forhånd, før jeg ble gravid. Albyl-e og klexane brukte jeg før en evt. graviditet i forbindelse med IVF. Nå når jeg klarte det selv begynnte jeg å bruke det med en gang jeg fikk positiv test

Skrevet

Oj,host, ja selvsagt er det progesteron-tilskudd ;P My bad :))) Jøje,tror de ordene har vært på tulltur i hodet mitt en stund ;) *Ser etter flere tråder hvor jeg har tullet rundt ordene ;) *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...