Bullerulla Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Hei og hopp! Jeg er relativt ny her inne på BIM og la i sted inn et innlegg som jeg etterhvert oppdaget at kanskje hører mere til her? So here goes: Gubben og jeg har vært til utredning for barnløshet, og summen så langt var full score hos min kjære og tette eggledere hos meg. Så var det bare å vente på resultatene på hormonprøvene mine som ville avgjøre hva som skulle skje videre. I dag fikk jeg brev fra sykehuset, de var SVÆRT fornøyde med resultatene og slo fast at det ikke var noe der som skulle være med å forårsake våre vansker med å produsere avkom på eget vis. Trolig er det kun tette eggledere som setter kjepper i hjulene for oss. Jeg legger med andre ord egg som ei premiehøne! *klukkklukk* Og best av alt: vi er nå sendt videre til St. Olavs, så nå blir det prøverør på oss! Vi vet jo at det kommer til å bli knalltøft framover, men håpet LEVER!!! :D Er det forresten noen som vet hvor lang tid det pleier å ta før man hører fra St. Olav? Forsto det sånn at vi kan vente oss et brev med informasjon om veien framover. *prøver å ikke være utålmodig* I kveld skal det feires med vaniljeis! ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå