Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Det er ikke så lenge siden mista en liten spire, er gift lykkelig osv. Men jeg er blitt så .......nesten gidaløs, orker ingenting, slitten heile tiden, enda jeg ikke gjør så mye arbeid hjemme eller på jobb. Gjør jobben miin i bhg altså leiker med de osv men når jeg kommer hjem så vil jeg ikke gjøre noe meir en det jeg må. Elsker barna mina men vil ingenting. Går konstant med dårlig samvitighet, føler meg som en dårlig mor, Hva skal jeg gjøre, har ikke 100% fast jobb en gang så hva faen er det jeg er så sliten av. Er syk, men ikke alvorlig, kutta ut min egen far etter mye greier snart 2 år siden, nå har min bror sakt at han ikke vil ha noe meir med meg å gjøre,(er ganske sikker på at det er min far som står bak, han er kjennt som en pyskopat, liker å baksankke med noen som ikke er enig med han) men dette sårer siden jeg er tante til 3 barn jeg ikke får sett lengre off dette blei langt , håper noen gidder å lese dette og komme med litt råd. (ja jeg skriver litt feil av og til, er ordblind sorry) på forhånd takk
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 er jo bare 30 år jo, det kan ikke være det? ikke har jeg råd til det er bare ringe vikar i bhg, skal søke på fast jobb der til høsten. kan ikke bli sykemeldt eller si nei til jobb. uff vil bare sove kjenner jeg, stakkars unga mine som har en slik lat og udugelig mamma.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 hehe, depresjon kan ramme alle aldersgrupper. Jeg var deprimert som barn!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Du trenger da ikke sykemelding om du er deprimert. Det kan være nok med medisiner! Medisinering kan hjelpe en hel masse. Snakk med legen din, så finner du ut av det. Men ta blodprøver, så får du iallefall sjekket om det ikke er fks jernmangel eller noe annet.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Takk jenter , å godt at dere ikke rakka ned på meg men kom med forslag istede.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Kjære deg! Hvorfor skulle noen rakke ned på deg? Gå til legen og fortell hvordan du har det. Det kan hjelpe å snakke med noen. Det er naturlig at du er deprimert etter det som har skjedd.Medisiner kan hjelpe deg til å føle deg bedre. Men ikke kjeft på deg selv for at du er sliten. Vær snill mot deg selv, ta vare på deg selv, hvil deg og ta tiden til hjelp. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 Det er så mange mennsker her inne som ikke ser problema men heler rakke ned på deg av og til desverre. Går til psykolog men det er meir på grunn av dette med pappa, og skillsmisen for 20 år siden men han glemmer det ikke enda, enda han dro osv. Kan nok hende at jeg burde ta kontakt med en lege men ,problemet mitt da er at jeg kommer til å begynne å grine siden jeg åpner "slusa" V,eit det er tåplig men jeg ser på meg selv som svak hvis jeg gråter inærheten av andre, ikke når andre gjør det ,men jeg liker ikke å miste kontrollen over meg selv og veit det kommer til å skje. Uff liker ikke å føle det slik
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 Å gråte hjelper! Gråt! Vær svak! Få det ut! Kroppen blir sliten av å holde på alt! Ikke rart du blir sliten når du må være sterk og bære på alt dette hele tida! Åpne slusene, du vil helt sikkert føle deg bedre etterpå!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #10 Skrevet 25. mars 2009 Det er det minmann også sier , og dere har rett , må bare se å få det inn i hode, trur jeg skal ta en telefon til legen i morgo og høre hva jeg skal gjøre. Problemet er at jeg har fast 20% og var sykemldt nesten heile mars pga at jeg mista, sjefen veit at jeg var gravid, så trur at hu skjønner at jeg er sliten mne liker ikke å svikte folk. Det jeg sliter med mest og ikke vil innse er vel at jeg ikke orker mer og at jeg må innrømme for meg sselv at jeg ikke er så sterk som jeg trur og at jeg må la andre se dette,Slutte å sette opp en maske og innse at jeg også kan la meg selv være lei,sliten og la andre pleie meg litt og ikke være sterk for alle andre heile tiden. Tusen takk for at dere har hjelpet meg og innse dette ,dere har helt rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå