Bilba og gutta :) Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Er så spent på om det funker.... var nesten helt moden og 1 cm åpning for snart 2 uker siden. Håper alle kynnerne har gjort nytte for seg og at det er helt modent i morgen Noen som har gått i fødsel etter stripping her? Og gjør det vondt??
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Jeg ble strippet forrige gang, men det virket ikke.. ble satt i gang 14 dager etter termin. Det finnes ikke vondt om du sammenligner med fødselssmerter :-) Men du kjenner det ja - i ca 2 sekunder - bare prøv å slapp av.. Og ta forresten med deg et bind, det kan godt være at du vil blø litt etterpå, det gjorde jeg..
storebrorstolt Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Kjønner godt at du er spent;) Ble strippet forrige gang og synes nok det var litt ubehagelig. Kjentes ut som når babyen sparker nedover i underlivet bare mye sterkere. Men ikke veldig vondt, så du trenger ikke grue deg;) Med meg hadde det ikke så stor hensikt, men det var nok rett og slett fordi babyen ikke var klar for å komme ut;) Lykke til!
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Jeg ble forsøkt strippet i går, og jeg syns det var temmelig vondt ja... Men så viste det seg også at jeg ikke finnes moden, så det kan være at det var mer vondt da, enn om jeg hadde vært nesten helt moden som du er ;-) Det var uansett ikke avskrekkende vondt, og klarer du å slappe av, går det nok veldig greit :-) Lykke til !
LilleBebinMammanSin Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 min mamma ble strippet da hun ikke var moden.. og det beskriver hun som JÆVLIG vondt... å det skjedde ingenting.. søster kom 14 dager etterpå... men! jeg håper du er moden, og at det ikke gjør noe vondt for deg! lykke til:)
Gammelamazon Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Jeg syns det gjorde forholdsvis vondt, ja, men det er utrolig fort gjort, og ingenting å grue seg for:-) Har fått startet begge fødslene mine med stripping (to uker over termin) - blitt strippet på formiddagen begge gangene, og på kvelden gikk vannet!
Bilba og gutta :) Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2009 Åh, nå gjorde du meg virkelig optimistisk, Gammelamazon Da var strippingen overstått og det var ikke vondt i det hele tatt. Jeg var helt moden, 1 cm åpning og hodet lå så langt ned at hun kunne kjenne de fonatellene (eller hva det heter?) i hodebunnen. Livmorhalsen var helt utflatet og hun snakket om noen kanter som ble helt borte da hun krafsa borti dem....hmm. Hun var ganske sikker på at det ble baby i løpet av helga i alle fall. Håper så inderlig hun har rett, selv om jeg vet det fortsatt kan ta 10 dager - da blir jeg evt satt i gang. Spennende altså.... skal slappe av litt nå, så skal jeg ut å gå lang tur etterpå.
Bilba og gutta :) Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. mars 2009 Tusen takk Den gåturen ble ikke noe av... er rett og slett helt utslitt i dag jeg. Kapitulerte på sofaen og sov nesten 2 timer og nå er jeg dødssliten - et ork å gå over stuegulvet. Må psyke meg opp litt før jeg går ned og henger opp klær...orker jo ikke fødsel i denne tilstanden her, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå