lana<3 Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Hvordan får man ut sim-kortet igjen, jeg tør ikke putte det inn i pc-en for det ser ut som det blir vanskelig å få det ut igjen... Har kjøpt meg en asus eee mini pc, den nyeste med 3g
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Satser på at det er minnekortet til kamera elns du mener, da stapper du det inn, og klikker det inn. Når du skal ha det ut klikker du det inn på nytt og det spretter ut:)
lana<3 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2009 Neida er sim-kort i de nye mini pc ene, jeg tok sjansen og klikket det inn og det klikket heldigvis fort ut igjen. Nå har jeg nett hvor enn jeg skulle befinne meg og kan bruke sim-kortet til å sende meldinger fra pc-en og greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå