Gå til innhold

Tips mot forkjølelse mottas med takk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært potettett forkjøla siden mandag og til fredag reiser vi på ferie så vil gjerne bli bra så fort som mulig. Har ikke feber da men er tett i nesa og hue og litt rusten i stemmen. Ikke noe halsvondt heller hedigvis...........Regner med den er på retur innen fredag men vil gjerne ha deres beste anti forkjølelsetips : ))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort glass/krus med kokt vann. Saften av 1/2-1 sitron eller lime og en stor skje honning. Nam nam og proppet med c-vitamin og andre godsaker som er bra da man er forkjølet. Mulig det er psykisk, men dette funker ofte på meg da jeg begynner å grumse litt.

Skrevet

Takk for tips, men jeg har ikke sitron i hus. Det nærmeste jeg kommer er appelsin : ) Vann og honnning har jeg da : ))

Skrevet

Jeg koker opp melk og vann (halvparten av hver), har i hvitløk, to fedd oppskåret, og lar dette stå 1/2 time. Tar oppi pepper og sukker, evt. honning og hiver innpå... hjelper hver gang ;-) he he...

Gjest lakrisbåt
Skrevet

Sist fikk jeg utlevert noen solide doser c-vitamin og møllers dobbel D, i tillegg spiste jeg honning på brødskiva og i teen, spiste løksalat med hvitløksaus hver dag og pøste generelt på med frukt og grønnsaker. Hadde vel en ånde av piggtråd men det funka i løpet av få dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...