Gå til innhold

UL idag ;o). Satt 5 dg tilbake og har....

Anbefalte innlegg

Skrevet

D har også jeg vært på ultralyd i dag ;o). Helt utrolig å se den lille ;o). Ble satt 5 dager tilbake, så ny termin er nå 31.aug. Vi ville ikke vite kjønnet, så det blir spennende å se når den lille kroppen kommer ut ;o). Fikk vite at jeg har morkaken plassert foran på magen, noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med overstått UL :) er så deilig når alt er bra!

Har også morkaken foran, det har liten betydning, bortsett fra at man kan kjenne liv litt senere.

Jeg har hatt det på de to siste, og kjent liv senere enn ved nr to og tre :) Litt nervepirrende, men nå kjenner jeg liv hver dag 20+4.

Kos deg med magen :)

Skrevet

Takk skal du ha;o). Jeg koser meg, og kjenner faktisk allerede liv i leiren ;o). Er 2,gangs ;o). Betryggende å høre at det ikke har noen betydning at morkaken ligger foran. Den lille ligger nok trygt plassert nedi der ;o).

Skrevet

Jeg hadde morkaken foran på nr. 1 og syntes jeg kjente lite liv. Det var litt ubehagelig på slutten av svangerskapet og jeg ble veldig "tense" på å kjenne etter hele tiden... Men, det er sikkert lettere når det er nr. 2 og du er litt mer erfaren. Uansett tenker jeg at det sikkert må være godt og trygt for den lille som lilgger ekstra godt beskyttet! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...