Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Noen som kan fortelle litt om disse?
♥binna♥ Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Min første gikk der. Kjempefornøyd! God kapasitet, god oppfølging. Men det er 7 år siden. De har jo flere bhg da.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 jeg har jobbet i en av dem, bra barnehage. bra og flinke annsatte. delt opp i småbarnsavd og storebarnsavd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå