Gå til innhold

Sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som ennå har et oppegående sexliv ?

Selv om jeg er i sisste mnd nå så har vi sex, får litt kynnere etter orgasme men ellers er alt som normalt.

Babyen ligger jo ganske godt beskyttet der inne..

Har hørt at man ikke skal ha sex den sisste mnd.. hvorfor ?

Det kan vel sette igang fødsel regner jeg med ? eller noe annet ?

Men det gjør ingenting for min del.. Er kjempe lei av å gå gravid nå, er fødeklar så hvorfor ikke ^^

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min synes det er veldig ekkelt å ha sex med meg siden han tror (selv om han egentlig vet da...) at babyen kjenner når penis slår opp i livmora. Tror at grunnen du ikke skal ha sex den siste måneden er at det er noe i mannens sperm som kan gjør livmora moden. Jordmor sa at den eneste tingen som hjalp for å få fødselen igang var mannlig spern, at det er noe i den som de bruker når de setter igang fødselen på sykehuset også.

Men vet dere om det å få orgasme kan hjelpe med å modne livmora og åpne den? Når man gjør det på egenhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt sexlyst under hele svangerskapet og fått det nå, når det er tre uker til termin.. Flott.. Men vi har sex.. Spermen kan sette igang fødselen og kvinnens orgasme kan også modne livmoren.. Så jeg tenker kjør på.. Er klar for å få barnet ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det mye bedre denne gangen enn med første ja, mye mer avslappet i forhold til magen.. Det er ikke som før, litt roligere - og ikke så ofte.. he he.. 1 gang hver 2 uke ca.. Men mye nærhet/kos utover akkurat samleie er det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha så mye sex dere gidder, er vell ingen som sier mann ikke skal ha sex på slutten, det er jo da mann skal ha det, for å hjelpe å modnes, det er jo bare lurt det jo , mye bedre å bli moden på den måten vell enn piller men du har rier... nei her er det sex i hopetall 2 sistemnd før fødsel å ja bare pga modning, hehe... .... mann får jo beskjed på sykehuset om å gå hjem å ha sex om mann ikke er moden nok jo...

 

føler vell egntlig å sette på anonymknappen her jeg også, hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Bare la det stå til ja. Ha alt det sex du orker.

Lysten er ikke helt på topp nå hos noen av oss, men sånn en gang i uka må vi jo.... Vi vet jo at sex kan sette det i gang om det er klart så jeg kunne tenkt meg sex daglig av den grunn. Er møkk lei av mage og dårlig bekken/rygg!! Har enda 4 uker igjen så tror det blir noen omganger i senga før det hjelper med sexen ja. Hadde masse sex rundt termin sist for å få det i gang. Om det hjalp vet jeg ikke. Han kom på termin. Drømmer om påske baby nå, 2 uker før... Passelig det! Og da vil vi ha begge så blir nok en del sex i påsken... håper jeg!!

Orgasme gir kynnere kjenner jeg.

 

Så kos deg med sexen du, siste mnd og!! ;o)

Får ta det anonymt jeg og da!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige svangerskap gikk jeg 6 dager over termin, og hadde sex hver dag for å få fødsel i gang, uten at det hjalp. Ikke de mest romantiske stundene kanskje akkurat...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på!!! c",) Det er ingen grunn til at man ikke kan ha sex nå nei.. Jeg har blitt sendt hjem fra føden med oppfordring fra jordmor at vi skal ha så masse sex vi bare orker! Jeg er noen dager på overtid nå og er moden og allting, men likevel så starter det ingen fødsel her. Men spermen inneholder noe som kalles for Prostaglandiner og det er det samme man modner livmorhalsen med i form av stikkpiller for å igangsette fødselen. Men det skal store mengder til, så det skjer ikke PANG at man får rier av det. Men det gjør at det modnes og det er jo bare bra c",) Kos dere alt dere orker! c",) Lykke til!!! c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

les innlegget mitt ha ha, kjør på. men vit at du kanskje kommer til å ha veer - modningsveer i lengre tid før. au og au og au.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...