25 år gammel mamma Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Hei alle som skal bli mammaer!!! Jeg lurer egentlig bare på om flere som skal ha barn nr. 2-3-4, hvor livmoren ble fort stor og så vokst litt saktere... Lurte egentlig litt på hvordan jeg skulle se ut hvis den hadde fortsatt i samme "tempo" som med engang, men man lurer jo selvfølgelig på om andre har opplevd noe lignende? Legen sa at det ikke var spesielt unormalt at det ikke vokste helt 100% på samme kurven hvertfall. Men fint å høre andre sine opplevelser også! Ønsker dere alle en fin kveld
Gjest Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Jeg venter nr 4 og her ble magen (og livmoren) veldig fort stor, men så har det stabilisert seg. Alt i uke 13-14 nærmet livmortoppen seg navlen (1-2 cm under), men nå er jeg 21 uker og livmortoppen er omtrent akkurat ved navlen, den har vokst mer i bredden og utover om du skjønner (?), men ikke så mye mer oppover. Så av det jeg kan måle selv hadde jeg et svært SF mål rundt uke 14, men har nå et ganske normalt SF mål. Er jo ikke noen ekspert på å måle jeg da, men siden det er nr 4 og jeg hvet hvordan de måler, så tror jeg ikke jeg er helt på jordet heller :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå