♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er i uke 7 i morgen. Er sinnsykt kvalm deler av dagen, men det kommer liksom i bølger. Magen føles ikke like oppblåst som den har gjort, men jeg synes jeg ser en kul, jeg... Flere? Dette er nr 3 for oss, så magen kommer kanskje raskere denne gangen. Skal på første legebesøk neste uke. Satser på en ekstra UL i uke 11-12. Klarer ikke å vente. Må liksom få en bekreftelse på at alt er ok. Gleder meg virkelig til magen vises skikkelig. Føler meg egentlig bare lubben nå, og alle klærne strammer... Puppene lever i sin egen verden, og jeg lurer på om det finnes en BH som er stor nok ved slutten av dette svangerskapet! Hjelp! Trenger nemlig I-cup nå!
Sistah*G07*J09* Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Er SINNSYKT trøtt!!!!! og visst jeg ikke får sove nok, så blir jeg kjempe kvalm!! Er også veldig oppblåst, dette er min nr.2. Føler jeg har fått litt mage allerde. Ihvertfall er buksene blitt strammere. Føler meg også bare lubben og rund i kantene ja. Skal til legen i morgen, men føler meg litt dum fordi jeg har lyst til å bli sykemeldt pga, sinnsyk tretthet. Jobber mye med utdeling av medisiner, og har ansvaret for flere pasienter på jobben min. Så er redd for å være så trett at jeg gjør noe feil. Er forferdelig klumsete allerede, fordi jeg er så trett! blir gal!! For liksom ikke nok søvn uansett. Så nå skal jeg faktisk legge meg Så får vi si hva legen sier i morgen.
Romeren Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Veldig fin form faktisk, selv om det veksler litt fra dag til dag. (I dag har jeg så og si ikke merket noen ting... Bortsett fra brystene som har vært veldig ømme fra uke 4, og litt kvalme når jeg er sulten..). Nesten så jeg ikke vet om jeg er gravid! men jeg er nok det.. Forhåpentligvis : ))
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Høres ut som om det kan være fornuftig med en sykemelding så du ikke gjør feil på jobben... Formen blir forhåpentligvis bedre etter uke 12:)
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2009 Jeg er misunnelig... Sånn hadde jeg det med nr 1 - var ikke dårlig en eneste dag i hele svangerskapet. Med nr 3 kommer visst litt av hvert:)
LisaColli Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 kvalm, kvalm og kvalm!! bare elendigheten.. er sykmeldt fra jobb. er veldig trøtt også, kan sove til kl 13 om ingen vekker meg.. og så har jeg lyst på mye rart.. nesten all mat-reklame på tv frister meg. men så går jeg heller og kaster opp.. inbiller meg at jeg har litt mage, men det er nok bare musklene som har sluttet å virke og litt oppblåsthet..
BettyBe Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Formen er helt grei her og.. veldig trøtt periodevis i løpet av dagen, men det er jo ikke så ille i forhold til hvordan jeg hører at mange andre har det Har vært litt småkvalm tidligere, men ikke ofte og ikke så veldig ille.. Var på første konstroll hos legen i går og fikk konstatert at jeg er frisk og fin, hehe.. Fikk også henvisning til tidlig UL (snill lege, ingen annen særskilt grunn!), så nå går jeg bare å tripper og venter på brev fra sykehuset -så blir det vel en liten sniktitt i slutten av april/beg mai! Sløver på sofaen og lader opp til ei lita økt med pussing av sparkel litt senere (pusser opp i sokkelen).. Lykkelig og bekymringsfri! Ønsker alle hadde det like fint som meg akkurat nå!
Engle Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 Formen har vært strålende den. var litt sånn småkvalm i uke 6, men nå er det ikke no. men trøtt ja-hele tiden! utmattet rett og slett! og i går oppdaget jeg litt blødning, så akkurat nå er jeg bare vanvittig bekymret! dette er min nr 3, og det er 9 år siden sist, men kan ikke huske at jeg var så "sliten" osv. også denne blødningen da, som ikke er helt friskt blod engang....hmm... bekymret!
Stjerna mi<3 Skrevet 29. mars 2009 #10 Skrevet 29. mars 2009 Hei=) formen men er faktisk ganske bra, er egentlig i 8 svangerskapsuke jeg da, men har gått 7 + 5. Jeg er bare veldig sliten og ikke har jeg lyst på mat, så spiser når samboeren min spiser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå