MarihønaMedHvitveis Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Etter mye gnål inne på barnevognforumet har jeg kommet frem til noen få triller jeg vurderer. Bruken vil være shopping og kafèturer, reiser (liten bil), men det hadde vært kjekt om den også gikk greit på asfalt med litt grus og en velstelt tursti. Simo 485/487- Fin å se på, bra det følger med fottrekk, titteluke i kalsesjen, vanlig håndtak. Easywalker- aner ingenting om denne, men full liggestilling, vanlig håndtak, 3 hjul McLaren Quest (eller techno etter tips fra noen her inne)- Fin å se på. kjipt med håndtakene, men har aldri prøvd,så skal ikke si noe. Små hjul- skeptisk? GT Safari- aner ingenting om denne, men den er billig, og den har 3 hjul og full liggestilling. vanlig håndtak er et pluss Skal ha (som nevnt i ørten innlegg her før) en lett vogn i tillegg til mistralen min. Svingbare og låsbare forhjul, enten 3 eller 4-hjuling. Full liggestilling. Om den ikke er vendbar må den ha titteluke i kalesjen. Foretrekker vanlig håndtak, men har aldri prøvd trillehåndtak heller, så skal ikke si noe bombastisk her. Har maks, MAKS 2500 å bruke, enten ny eller brukt. Vil ha en sort, brun, , blå(ikke marine!!), grønn eller lilla/rosa/vinrød vogn. Jenta mi er straks 6 mnd, og dette skal være den siste vogna vi kjøper, altså bør den holde ut perioden med mindre hun blir unormalt stor. Noen som har noen innspill på disse vognene? evt vil foreslå en annen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå