Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bf spør om personnr til sønnen vår.jeg er alenemor.det jeg lurer på er hva bf kan bruke personnr til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For eksempel opprette sparing.

Skrevet

han har null penger.har ikke betalt barnebidrag på over 1år

Skrevet

ingen ting uten samtykke fra deg vil jeg tro..

pass

sparing

sikkerhetsklarering?! (iallefall må han ha ditt tror jeg...)

Skrevet

Da vi skulle ha pass til vår sønn, måtte vi begge møte opp for underskrift.

Men en gir jo ikke personnummret til hvem som helst, så spør hva han skal med det.

Skrevet

skjønner ikke at det kan være pass.da må jo jeg samtykke,dessuten har vi ingen avtale om samvære, bf bare ringer og spør om han kan ha sønnen vår på overnatting. hvem kan jeg snakke med om han prøver å få pass til sønnen vår, jeg er kjempe redd for at han skal stikke avgårde med han?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han får ikke pass uten ditt samtykke, så han får ikke stukket av med han...

Skrevet

men mener at jeg kan få pass til sønnen vår uten samtykke fra bf? er det forskjell på meg som han bor fast hos og den som har samvær?

Skrevet

Når du har hovedomsorgen, så må trenger du ikke underskrift fra han.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dersom dere har delt foreldreansvar, må du ha samtykke fra han. Dersom du har det alene, må du bare ha med en bekreftelse på at du har foreldreansvaret alene (fra folkeregisteret)

Skrevet

Barnefar har vel uansett like mye krav som deg til å vite sitt barns personnummer,tenker jeg.

Kanskje vil han,eller besteforeldre,opprette en bankkonto til barnet?

Ellers kan antagelig BF bruke sitt barns personnummer til det samme som du.Hva bruker du ditt barns personnummer til(er faktisk ikke frekt ment altså,heisand)?

Lurer du på om han skal "misbruke" det på et eller annet vis?

Mvh

Skrevet

ikke bli så sinna da. jeg har prob med bf.han betaler ikke barnebidrag og bare ringer her og der. har gått opp til tre måneder før han ville ha sønnen sin på overnatting. han gjør masse for å såre meg, derfor lurer jeg på hvorfor han skal ha det uten at jeg får vite til hva. bare til et skjema sier han.

Skrevet

Er barnefaren norsk eller av utenlansk opprinnelse? Bare ett skjema hadde ikke jeg akseptert i allefall.

Skrevet

Du har jo din rett til å vite hva han skal med det,så er jo bare å spørre han det, også bestemmer du selv om du vil gi det ti han.

men om han virkelig vil ha det,så tror jeg nesten han kan gå på ligningen å få tak i det,siden han er barnefaren.men ikke vet jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...