Gå til innhold

April: Åh stønn....


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bir virkelig fornøyd av å være gravid...

- er så ufattelig lei av alle som sier : "Åhhhh....så stor du er!!! Sikker på at terminen ikke er før? Helt sikker på at det ikke er to eller tre inni der?!?" merker jeg er hormonell og sliten om dagen...lunta er kort og det småsmeller titt og ofte. Stakkars gubbe. han får gjennomgå hver gang noen kommenterer den dIIIIIIIIIIgre magen min. Hmf....Så nå har han blirr "hormonell" også og går til angrep på alle som kommenterer meg. Neste som nevner magen kommer til å få sitt livsoverraskelse i form av en atomeksplosjon fra meg....hmf

- Også får jeg så vondt i ryggen at jeg snart ikke orker stå på bena. Blir så inni hampen sliten i kors ryggen pga den DIIIGRE magen... Skulle kjølpe 4 bursdagsgaver i en lekebutikk i stad. det ble i meste laget for ryggen. Er desperat etter en krakk før jeg får betalt...*sliten og sur'

- Også er det såå¨åå tungt å reise seg fra sofa....og å ta på sokker...og å klippe tånegler kan jeg bare glemme.

-også kommer jeg snart ikke inn i dusjen pga for liten åpning. Eller nei, pga DIIIIGER mage.... bad nummer to er ikke helt ferdig ennå :(

- også er det kommet en ny kuldeperiode og jeg får ikke lenger igejn jakka.

- Nå er magen så DIIIGER at ikke engang truser og stoooore joggebukser (faktisk en ny modell familie telt) føles behagelig da de sklir ned h-e-l-e-t-i-d-e-n da de ikke kommer over "kulen" lenger. Jeg som ikke gikk på butikken i joggis før går nå på direktørmøter med dette på jobb.

 

Sånn går no dagan.

 

Hvis noen lurer;

Ja, vi planla graviditeten

Ja, vi ønsker oss et barn til

og Ja,vi vet vi er heldige.....

 

- er bare en smule fornøyd akkurat nå :-/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får printe deg en teskjorte på nett med "Hvis noen lurer"-lista di og føre til "Ja - det ER bare èn" ;o)

 

Men jeg kjenner meg veldig igjen. "Forsvarte" meg litt når folk spurte hvor langt jeg var på vei/hvorlenge jeg hadde igjen med å si at "ja, det ser vel ut som jeg skal føde i morra, men faktum er at han ikke forventes ut før i februar" (dette begynte jeg å si før jul). Da så det ut til at mange skjønte tegninga og kom med kommentarer mer i duren av "men du er jo ikke SÅ stor da", hehe.

 

Tånegler, sokker, skoknytinger og egentlig alt nedenfor navleområdet får du heller drite en lang i så lenge (evt overlate til din "bedre" halvdel), jeg har først nå gjenoppdaget beina mine (ikke klart å tørke leggene engang siste mnd) og funnet ut at jeg nok hadde mer vann i beina enn jeg trodde for jeg har jaggu fått strekkmerker på innsida av leggen. GR!

 

...og snart kan du glede deg med ny karusell av typen:

 

Nei, jeg vet ikke hvem han likner på

Ja, jeg ammer

Ja, jeg ammer, men jeg klarer ikke gjøre det på kafe enda

Ja han spiser godt (hvordan vet jeg egntlig det når jeg ikek har veid ham siste ukene?)

 

...jeg tror nemlig ikke jeg har snakket om annet de siste 4 ukene, haha :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...