Jolina<3 Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 ..../skyllemiddel bruker dere til babyklærne?
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Vi fortsetter å bruke det vi bruker fra før, siden vi har ei snuppa på snart 3 år. Før hun ble født begynte vi å bruke enten neutral sitt merke... tror det bare heter det? også bruker vi blenda sensitive..)
tullemor_til_snart_4 Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Bruker Neutral på alt jeg. Det ligger jo alltids rester igjen i maskinen (vaskemiddel-kammeret). Har også allergi i familien (bla meg), så for å være på den sikre siden så gikk vi over til Neutral når jeg vasket de første barneklæra for 4 år siden. Mannen savner "lukt" i klærne, men ser jo fordelene av rent tøy, uten lukt, som ikke klør vs grinete unger og kort-luntet kone (blir irritabel når jeg har allergiske reaksjoner)...
erteposen + 4 Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Neutral. Har en med eksem og det er helt supert.
Soloho Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Neutral. Både vaskepulver og skyllemiddel. Pga. allergi.
Hyacinth Bucket Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Flytende blenda sensitive vask- og skyllemiddel. Slipper produktrester på klærne, i maskinen og ikke minst kløen. Orker heller ikke lukt i klærne. Meeeget god luktesans - for mye av det gode... Blir for mye når det blandes med dumster fra evt. bodylotion, deodorant og parfyme.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 vi bruker kunn Neutral vaskemiddel og skylle middel her i huser da mannen min er allergisk. så naturlig nok bruker jeg dette til babyen sitt også.
Johan Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Bruker Blenda sensitiv og neutral, pga allergi i hele familien. Mener personlig at skyllemiddel er noe tull, både fordi det legger igjen stoffer i klærne, at det ikke er bra for miljøet med all dritten vi sender rett ut i sjøen og dessuten blir ikke klærne så stive som folk skal ha det til. Tørketromler håndduker (ja, ikke så bra for miljøet det heller kanskje...) og da blir de også myke. Resten fungerer fint uten skyllemiddel for oss!
Jolina<3 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. mars 2009 Takk for svar alle sammen. Ser ut som de fleste foretrekker Neutral, tror jeg skal satse på å prøve det jeg;) Takk igjen!
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #10 Skrevet 26. mars 2009 Jeg bruker også nøytral vaskepulver..og så bruker jeg softlan sensitive skyllemiddel.Det lukter godt og mildt,ikke sterkt som de fleste andre gjør..
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 27. mars 2009 #11 Skrevet 27. mars 2009 bruker blenda vaske middel. også bruker vi comfort sensitive tøymykner
Girl Next Door Skrevet 27. mars 2009 #12 Skrevet 27. mars 2009 Neutral skyllemiddel og blenda sensistive.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 27. mars 2009 #13 Skrevet 27. mars 2009 Her brukes Neutral til vask av både klær, kropp og hår !
Abracadabra Skrevet 28. mars 2009 #14 Skrevet 28. mars 2009 jeg har brukt vaskenøtter siden jeg gikk over til å bruke tøybleier for en stund siden - de er kjempegode!!! rene, myke, luktfrie klær helt uten kjemikalier! http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=106 prøvepakning til tjuefem kroner inkludert porto. ;-) neeesten ingenting å tape?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå