Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jobb på mandag har jeg hatt sååå j.... vondt bak...litt til venstre for korsryggen og litt ned i rompeballen.Er så vondt at jeg nesten ikke klarer å gå til tider,akkurat som om det låser seg helt.

Tenkte det var fordi mandagen var enormt slitsom på jobb,men det har bare forverret seg siden da.T.o.m i dag som jeg ikke har gjort stort så er det ikke blitt noe bedre i det hele tatt..

Noen som vet hva dette kan være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje det er bekkenlåsning... ta en tur til kiropraktoren.... han kan fixe dt og evt gi deg svar:)

Skrevet

*toppris* - du snappa mitt svar rett foran nesen min... ;o)

Jeg hadde akkurat samme smerter. Det var bekkenlåsning, men etter fire behandlinger er det helt borte. Kjenner ingenting nå, og jeg kunne nesten ikke gå i en periode :o)

Skrevet

Takk for svar...skal jammen meg komme meg til kiropraktoren:)

Skrevet

det er nok dette eg og har, får komme meg te fysyoterapaut/kiropraktor;) håpe de kan fiksa de, mega vondt når det står på:/ takk for tips...:)

Skrevet

jeg går selv fast til kiropraktor en gang i mnd.. sliter med bekkenet når jeg er på jobb, helt gåen... og det er så godt å gå til kiropraktoren:)

annbefales på det sterkeste.... som han selv sier så er det mange som tror de har bekkenløsning osv, men er ikke alle som har det.... og er mange feildiagnoser ute og går... min lege trodde det var bekkenløsning.. men det er det ikke;)

Skrevet

Høres ut som noe ala det jeg sliter med nå.. Akkurat som benet gir etter innimellom, så jeg ikke kan trå på det :( Sitter liksom inni rumpeballen, og sprer seg nedover i benet. Skal til legen idag, så spent på hva hun sier..

Skrevet

Gå til osteopat. Jeg hadde alle tegnene på bekkenløsning, men var bare altfor stram, inkludert bekkenbunnsmuskulaturen, noe som ville gjøre en fødsel mye vanskeligere om man ikke fikset det.

Skrevet

Akkurat slik har jeg det også! Har gått litt over da men nå er det jevnt vondt hele tiden nesten men klarer fint å trå på det nå da:)

Skrevet

Ser jeg absolutt ikke er alene om å ha dette..

Er dere i jobb el?

Jeg jobber 60% fast men i de siste ukene har det blitt nesten 100.Tror jeg tar ut ei 50 % sykemelding,er jo helt ødlagt når jeg kommer fra jobb..

Skrevet

høres ut som jeg oxo har det samme som dere, har vært til fysioterapeut som jobber med gravide/ etter fødsel med bekkenløsning el låsing. Hun kunne ikke si akkurat hva det var der og da, men har hatt en behandling der som består av å trene opp bekkenmusklene. Jeg skal oxo tilbake i neste uke for neste treningsøkt. Merker ingen forskjell etter første gang, men vil nok tro jeg bli bedre etterhvert. Er 100% sykmeldt og har vær det i 5-6 uker. De konstante smertene ga seg med en gang jeg blei sykmeldt og det var godt, men kommer tilbake om jeg går en tur på 30 min. så jeg har tro på at trening vil gjøre det bedre. Hvis ikke får jeg prøve kiropraktor el noe.

Go bedring til dere som har vondt og håper dere bli bedre etterhvert.

Skrevet

Asså, sliter med det samme. Spesielt når jeg sitter og skal reise meg opp merker jeg de smertene, har vanskligheter med å reise meg opp.

Når dere har gått til kiropraktor, har legen henvist dere da eller kontaktet dere kiropraktoren selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...