Gå til innhold

Trenger hjelp til oversetting (norsk/engelsk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare et forslag å komme med. Jeg syns at vi alle skal hjelpe våre klanmedlemmer til å få hele samlingen sin før vi går ut å bytter med andre klaner. Altså, hør med våre egne medlemmer om de trenger noe du har før du bytter det bort til noen i andre klaner. På den måten kan vi hjelpe hverandre til å bli sterkere.

Noen som kan oversette på en god måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I have a suggestion. I think we should help our own clan-members to get their entire collection before we exchange with other clans. Hear with our own members if they need anything you've got, before you trade it with other clans. This way we can help eachother getting stronger.

Kanskje dette hørtes OK ut?:)

Skrevet

Veldig! Tusen takk :D

Hi

Skrevet

Jeg tenkte enten Somalier eller dataspill:)

Jeg har ikke snøring på spill, så det er litt vanskelig å oversette når jeg ikke vet konteksten, men nogenlunde direkte oversatt blir det:

I have a suggestion. I think we all should help our own clan members (fortsatt at dere bruker "clan" som begrep) before we exchange (...det dere bytter i dette spillet...) with other clans. Ask your own clan members if they might need anything/det dere bytter before you exchange with other clans. By doing this we can help eachother be stronger.

Skrevet

HAHAHA, skikkelig ungdomsskoleengelsk:-D

Både mannen og jeg fikk oss en god latter av denne.

Skrevet

I have only a suggestion to go with. I think that we all should help our clan members to get the entire collection before we go out to replace with other clans. So, listen with our own members if they need anything you have before you switch it over to some other clans. In this way we can help each other to become stronger.

Google har en side hvor de oversetter til/fra de fleste språk ;o)

Skrevet

Og i likhet med alle andre autooversettelsessider, suger googles en hel del også. Den oversettelsen der stinka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...