Gå til innhold

Hjertelyd


Silje_vanilje

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor tidlig man kan høre hjertelyden? =)

Er 11+3 og skal til legen imorgen, håper veldig på og

få høre hjertelyden da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hørte hjertelyden da jeg var 11+4, men jeg vet at ikke alle leter etter den en gang før ca 14-15 uker for ikke å skremme gravide dersom de ikke finner noe. Så det er opp til legen din, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen forrige uke (er i uke 12 nå) og han ville ikke sjekke fordi mange blir bekymra hvis de ikke hører noe, men med førstemann fikk jeg høre det på ca denne tiden husker jeg... Så det spørs vel på legen din, og noen kan jo høre det tidlig,mens d tar lengre tid for andre.. Veldig rørende å høre lyden første gang da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos jordmor på tirsdag (da 13 uker på vei på dagen) og hadde trodd at bare jordmor og min kjøre fikk høre hjerteslagene dersom det var noen...

Men ble kjempeglad da hun brukte et lydlytter-instument som hadde en salgs høytaler. Kjente kriblinger i hele kroppen da jeg fikk høre hjertet som slo som bare det. Hjerteraten lå på 150-170.

Det var skikkelig betryggende å høre at det var liv inni magen, spesielt siden jeg litt i tiden før begynte å bli veldig beskymret...

 

Jeg er så utolig glad!!!

Gleder meg masse til jeg skal til UL i slutten av mars. Da blir det 3D-UL.

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja legen gadd ikke å sjekke, fikk komme tilbake i uke 14, vi skulle sjekke da :) Har bestillt en slik Hjertelyds monitor, noen som har brukt det før? Hørt både positive og negative ting om det. Hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...