Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser du krim i påsken? Hva har du i såfall tenkt å lese i år? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har igjen ei bok i Millenium triologien....så blir å lese den. Har snas for god krim og leser endel ellers også, men blitt lite nå med mye pensum å lese på...

Skrevet

Både Val McDermid og Jeffery Deaver kommer med ny bok nå, det er to av favorittforfatterene mine så jeg skal uten tvil lese begge! Gleder meg allerede :)

Flere av bøkene til McDermid er forresten filmatisert og har gått på tv som nettopp påskekrim...

Skrevet

Driver og leser Dragen av Tom Kristensen nå. Er kommet halvveis, men den virker veldig bra så lang. Koser meg med lesingen.

Skrevet

Ja, men i år har jeg fint lite på listen. Venter McDermid`s A Darker Domain og den der siste til Johan Theorin i posten, men Theorin er jeg ingen stor fan av og McDermid bruker ikke være helt på høyden når hun ikke skriver om Hill/Jordan. Tips mottas med takk.

Noen som har formeninger om Arnaldur Indridason?

Skrevet

Leser egentlig ikke spesielt krim i påsken. Leser alt mulig hele året ;-)

Men Harry Hole-bøkene er jo underholdende hvis du ikke har lest de?

Skrevet

->>-

Jeg har lest "Myren" av Arnaldur Indridason, den likte jeg kjempegodt.

Skrevet

Jeg skal forøvrig lese "Luftslottet som sprengtes" i påska tror jeg...holder på med et par bøker nå, som jeg antar jeg er ferdig med i løpet av uka :)

Skrevet

Synes det er gøy å høre hva folk har tenkt å lese. :)

Selv har jeg ganske mange bøker på leselisten, først og fremst «Hvite netter» av Ann Cleeves. Den forrige boken hennes, «Svart som natten», var kanonbra, så jeg gleder meg til denne!

Deretter skal jeg lese «Fuglemannen» av Mo Hayder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...