Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 få leie lenger enn ett år ? Hvor lenge er det lengste dere har leid en plass og hvor ofte opplever dere det å måtte flytte fordi leiekontrakten er så kort?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Får leie så lenge jeg vil. Har en mnd oppsigelse bare.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Jeg leier ut og skriver alltid kun ett år om gangen, det er pga regler ifm husleieloven at man ofte skriver ett og ett år om gangen. Men kjipt om du ikke får forlenget kontrakt da... det har alle vi har leid ut til fått.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Jeg tok 2 års leiekontrakt når jeg flytta hit. (kunne få 3) Så forlenga jeg den med et år når den gikk ut i fjor sommer og jeg vet jeg kan få lengre leie, så nå håper jeg at huseier skal gå med på 3 mnd oppsigelse istede for et helt år om gangen. Siden jeg ikke vet hvordan det blir framover og egentlig ikke har lyst å binde meg for et helt år til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå