Gå til innhold

ull eller bomull nå fremover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut og kjøpe noen nye bodyer og strømpebukser til jenta mi på 15 mnd. Er det lurest å bruke ull enda en tid fremover? Tenker at det kan jo bli veldig vått nå fremover..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ser an dagene og vha vi skal.

Orker ikke bruke ull for envher pris.

Det er jo bare bra for huden å få litt pause. (Særlig for oss som har tørr hud og det som værre er i familien)

Har handlet en del nye bomullsgreier de siste dagene til å supplere med :)

Skrevet

Eg er av dei som helst vil ha ei trøye i ull innerst heile året eg. Har enten korterma trøye m/bomullsgenser utanpå eller berre ullbody om det blir for varmt. I fjor sommar (då lille var 7-9 mnd) hadde ho på seg korterma body i ull/silke.

Men eg kan sjølvsagt gå med på at ikkje alle er like "opphengt" som meg. Det kan vere lurt å ha ein ullbody i riktig størrelse på lur, i tilfelle det blir kjølig ein dag, her var det frost (og faktisk litt snø på bakken) i dag tidleg, etter eit par veker med flott vårvér :o)

Skrevet

enig med ranveig! hehe. ull, ull, ull.. i mange måneder til. hehe. iallefall til langt utti mai for unger som går i barnehage og er mye ute. spebarn kan gjerne ha det året rundt..

Skrevet

Bruker stort sett ull ennå, og det er nesten vår her. Men det er ikke krise om hun har på bomullstrømpebukser. Hun har godt tøy i barnehagen, så hun er varm og god uansett.

Skrevet

Er nok ull som ruler her også foreløbig... Men, når det blir varmt byttes den ut med bomull ja. Har "varme" barn, og de ville ha "rent" bort om jeg skulle brukt ull om sommer'n. Vet den transporterer bort fuktighet, men varmt blir det jo uansett... Tror nok åtteåringen min hadde dannet protesttog, om jeg hadde foreslått ull i sol og sommervær:)

Dere som sverger til ull uansett... Bruker dere ull selv også på sommer'n?

Skrevet

Singlet/t-skjorte i ull/silke på ein sommardag - ja :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...