HTC Skrevet 26. mars 2009 #29 Skrevet 26. mars 2009 Kristina er bare nydelig. Jordnært, vakkert og klassisk navn, uten å ha for voldsomme elementer. Jeg ville helt klart valgt Kristina. Marte og Ida er flotte navn, men synes Kristina klinger bedre og passer bedre til Daniel. Elise er ett fint navn, men pittelitt tannløst og søtt etter min smak
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #30 Skrevet 26. mars 2009 Takk Pip.pip og alle dere andre som har svart. Likte begrunnelsen din Pip-pip og er så godt som overbevist om at det blir Kristina:)
du og jeg og vi to Skrevet 26. mars 2009 #31 Skrevet 26. mars 2009 Daniel og Kristina var det første som slo meg. Sterke, gode navn - synes Kristina høyner Daniel litt, hvis du skjønner (ikke negativt ment), mens f.eks Elise gjør begge navnene litt mer puslete. Selvstendig, jordnært. Skiller seg ut blant de fire navnene.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. mars 2009 #32 Skrevet 26. mars 2009 Elise Marthe Ida Kristina
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #33 Skrevet 26. mars 2009 Der satte du ord på noe av det jeg har tenkt også. Det med at Kristina høyner Daniel. Jeg har tenkt at det er fordi Kristina inneholder R, mens Elise ikke gjør det.
du og jeg og vi to Skrevet 26. mars 2009 #34 Skrevet 26. mars 2009 Ja, det er nok noe der! Glad du skjønte hva jeg mente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå