Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Kan ikke alle dere som er så forfengelige og redde for brystene deres bare bruke MME. Er nå så utrolig lei av alle disse innleggene om bryster som er forandret, og operasjoner. Ja, de blir forandret og det er en del av livet. Men hvis dere etterpå vil at staten skal betale puppeoperasjon for dere (for noe som er helt naturlig) og vanlig vil jeg anbefale MME. For en syk verden vi er en del av....
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Jeg vil anbefale dem å ikke bli gravid, da det er graviditeten og ikke ammingen som "ødelegger" puppene, om de blir ødelagt. Det er jo arveldig belastet. Evt kan de jo bare få noen til å bære fram barnet for seg, så slipper de jo alt, kanskje få en barnepike og? Genialt!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Eh, nå brukte jeg faktisk MME, men puppene mine henger likevel nesten ned til navlen.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 hahaha puppene mine var fulle av strekkmerker allerede i uke 10 selv om de ikke hadde vokst et gram (er A-cup). Det er nok hormonene under graviditeten som gjør jobben med hengepupper ja:o)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Nå har det vel seg sånn at det er en myte at amming gir hengepupper...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Jeg ammet ikke, fikk derfor ikke melk og er den som har de peneste puppene i min vennegjeng. Dere får tro på hormoner så mye dere vil.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Hallo, det der er jo alt etter arv! Jeg fikk stygge strekete hengepupper før han kom til jeg. Hadde ingenting med amming å gjøre at mine ble stygge. Svigermor derimot har født 4 barn og har de mest fantastiske struttepuppene og hun er 51! (uten operasjon eller lignende)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er her inne 5 ganger i uka og har vært det en stund siden det er en uke til termin for meg og jeg har vel sett ett innlegg om dette. Men det er jo bare å droppe å lese om det hvis det er så irriterende. Jeg kan godt forstå at folk vil gjøre det de kan for at ikke puppene henger som to punkterte loff og at det ser ut som om noen har tygd på huden rundt magen din og spyttet den ut igjenn. For ikke å snakke om de lilla haibittene man kan få rundt midjen. Jeg har ett godt selvbilde og en god selvtillitt men hadde jeg endt opp med alle disse tre aberne ved å bære frem ett barn uten å gjort en dritt for å forhindre det så VET jeg at jeg hadde følt meg helt elendig. Det er mulig du synes det er deilig å sprade rundt sånn i bikini og at du føler deg vel og det er jo flott. Men du bør jo respektere at alle ikke gir faen i hvordan kroppen blir seende ut og liker å ta vare på kropp,sinn og sjel !
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 dustedame.... Skikkelig oppdatert du skjønner jeg..... Blir så irritert når jeg leser sånne ting, trodde alle viste at det ikke har noen sammenheng jeg...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #10 Skrevet 25. mars 2009 Saklig 18.54 Jeg tar vare på kropp og sjel jeg. Ikke er jeg tykk og sjelen min har det fin fint fordi jeg har innsett at noen ting kan man ikke gjøre noe med. Man gjør selvfølgelig det beste av det man har, men det innebærer ikke operasjoner. Hilsen en som har fred i sjelen! Og ser nokså vanlig gjennomsnittlig ut. Men er rein og velstelt.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 herrefred, er folk så vannvittig opptatt av pupper? Jeg var også det, når jeg var ungdom! Men ble voksen og skjønte såpass at pupper er like forskjellige som folk. Noen strutter, noen henger og andre peker oppover. Sånn er det bare! Med så mange flotte BH'er som kan kjøpes for 200 kr og oppover kan alle finne en BH som gjør at brystene får den formen man ønsker. Og hvis man er så flau over å vise de til kjæresten eller mannen får man bare ha sex med BH'en på! Ingen menn bryr seg om utseende på brystene på kvinnen de elsker, trodde alle var inneforstått med dette?! Jada, de glor på struttepupper og smerke damer, men vi kvinner ser da langt etter sterke, mørke menn med vaskebrettmage å. Det betyr ikke at man elsker pondusen til mannen sin noe mindre. slutt å styre med disse puppene da damer, de er der som de er. Og da må man godta de. Kjøp heller en skikkelig god BH og kos dere med tanken om at dette først og fremst er matfat for babyen deres.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #12 Skrevet 25. mars 2009 Man VET man kan få strekkmerker hengemage og "vaffelplater" til pupper av å være gravid...Likevel velger de fleste og bli det,- og veldig mange dropper trening, sunt kosthold og bare driter i "sunn fornuft"..Når man er gravid skal man kose seg vel og merke.... Og etterpå så sitter man der da, 15 kilo overvektig, og mer misfornøyd med kroppen enn man er glad for ungen.... Det GÅR an å prøve å tenke på vekt og strekkmerker under graviditeten..Helst litt før....Trener man , smører seg godt og spiser sunt så kan man forhindre en del av "forfallet",- og det forfall som da skjer må man anta faktisk ville ha skjedd selv om man ikke ble gravid...Alder heter det..... Det er bevist at nok innvortes tilførsel av fiskeoljer og vegetbliske oljer øker huden elastisitet og har man anlegg for strekkmerker kan man forhindre at de løper løpsk,- men man vil få noen selvsagt..... Vektoppgang kan man redusere til et minimum, i stedet for å gå opp 20 kanskje berger man med 15?? Eller man går opp "bare 20" istedet for 30...Hvis man PRØVER å trene litt og spise litt sunt...Det sparer en for MYYYYE slit og tårer etter fødsel.... Også her gjelder det å begynne trening FØR man blir gravid for best effekt Tro meg,- jeg fikk noen få strekkmerker første gang på pupper og mage,- gikk i mammabukse 8mndre etter fødse og var 15 kilo over normalvekt over ett år etter fødsel... Andre gang gikk jeg opp en tredjedel av hva jeg gjorde første gang, ingen flere strekkmerker, all "overvekt" var borte da jeg kom hjem fra sykehuset,,,masse energi og hadde mer melk enn første gang... Man kan gjøre mye for å redusere forfallet LITT eller man kan være heldig å greie å redusere forfallet MYE...Uansett må det da være verdt å prøve?? Men uansett,- om man ikke er i stand til å leve med en kropp som viser at man har levd og fått barn, vel da bør man vurdere surrugatmor, adopsjon eller la være å få barn.....For tng skjer med kroppen når man bærer på et barn,- og ikke minst i årene etterpå) 4 timer søvn i snitt i døgnet i flere måneder gjør også sitt.... Å sitte å sutre etterpå for at ungen har ødelagt kroppen tyder på litt feil fokus, mener jeg....
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #13 Skrevet 25. mars 2009 Ja, og så vil vi ikke hører klager fra alle som får brystkreft som følge av at de dreit en lang en i amminga når det har gått en del år.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #14 Skrevet 25. mars 2009 Jeg ammer heller barnet mitt og får litt hengepupper, enn å la være. (Selv om jeg må si at jeg har vært heldig og beholdt struttepuppene mine etter førstemann). Vi her i landet er så sinnsykt bortskjemte og heldigstilte, og syter og klager og er navlebeskuende til tusen...selvopptatte til de grader! Enig med HI, alle som syter og klager på dette; prøv å se litt større på det, og se hvor j/#//% heldige vi er, alt legges til rette for oss og vi får stønader og hjelp til så mye...sporer kanskje litt av her. Hvis du er så heldig å få et barn, og kan amme, vil jeg anbefale deg å gjøre det, det er jo noe av det mest koselige og spesielle med å få barn. Ville ikke vært det foruten, og er veldig stolt over å ha ammet barnet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå