Gå til innhold

Bursdagshjelp trenges! kun gutter eller????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår fyller 5 år på søndag og nå trenger jeg hjelp.

Vi har akkurat sittet å skrevet invitasjoner til noen av guttene fra barnehagen. De er 5 gutter på hans alder så vi tenkte å kun invitere dem. MEN...han vil også invitere en jente som er like gammel.Visstnok har hun spurt om hun også kunne få komme og er nå spent på å være med i bursdagen hans...

jeg er selvfølgelig FOR blandete bursdager,men vi har begrenset plass til feiring,så tenkte å holde det til få gjester.

føler at det går greit å kun invitere guttene,men skal man først invitere en jente burde man invitere flere jenter også??

er litt redd hun evt skal bli overkjørt og slikt når det kun er gutter samlet..

vet at gutten vår leker mye med både gutter og jenter,men de andre guttene er skikkelig gutte-gutter og tenker mer på jentelus...

HJELP!!!??!!

hva ville DU ha gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde gjort som ungen ønsket, med mindre det var veldig få jenter. Tror ikke jeg kunne forsvart overfor ungen at noen ikke får komme pga kjønnet deres.

Hun klarer seg sikkert fint.

Skrevet

det blir jo i såfall kun hun ene jenten da...

de er noen få jenter på avdelingen i "rett alder",men som studenter og en minimal studentleilighet har vi ikke plass til å invitere dem alle..det går rett og slett ikke..

Skrevet

Vi har bedt guttene fra bhg + en jente fra bhg som junior leker en del med. Hun blir alene jente her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...