maristo Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Hva gjør man når man har en gutt i nabohuset som spiller trommer så det jomer etter ? Bor i et vanlig byggefelt, med kort avstand mellom husene. Gutten spiller på et tillagd loftværesle uten noen form for isolasjon, Hører det godt inn til oss selv om alt av vinduer og dører er lukket. Er verst om sommeren for da kan vi ikke prate normalt med folk ute på terassen. Til sommeren venter vi baby, som da skal ligge ute å sove. Gruer meg til det, stakkars lille unge. Har snakket med foreldrene flere ganger, og har iallefall fått slutt på kveldsspiling etter 19 (pga en 3åring som ikke får sove) Men føler oss litt maktesløse.. Har man ingen rettigheter ? kan man klage noe sted ? Nesten så vi føler at vi må flytte...
2prinsesser <3 Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 vet ikke åssen det er i ditt tilfelle desverre. bor selv i rekkehus med ei dritt fitte til nabo å jeg spurte politie hva jeg kunne gjøre. de sa jeg skulle ringe dem hver gang så fikk hun bøter å forelegg. når mann bor i et boligfelt som du gjør så er det visse hensyn man skal ta da å. du kan jo ringe på kammeret å spørre. ønsker deg lykke til videre m håpløse naboer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå