Gå til innhold

Gode tips for det kjedelige arbeidet støvtørking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har ganske god kontroll på renholdet i huset, men jeg hater støvtørking. Har heller ikke et minimalistisk hjem så det er nok å tørke støv av. Dette er jo selvsagt min egen skyld, men liker litt sånn shabby chic stil med antikviteter. Men jeg vil jo at at det ikke skal være støv over alt. Tror jeg tørker støv litt gammeldags da jeg lære å tørke støv med en fuktig fille av min farmor. Er det noen som har noen gode råd som kan gjøre arbeidet mitt litt lettere. Hva gjør dere? Hvor ofte? Kunne egentlig ha tørket støv hver dag.... men istedenfor tar jeg noen veldig skippertak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg går for swiffer dustbuster og fuktig microfiberklut og det viktigste av alt MUSIKK. jeg spiller høyt, danser, synger og tørker støv. da koser jeg meg :)

Skrevet

Swiffer duster en gang i uka med lydbok i ørene. Går som en drøm!

Skrevet

Jeg må rydde. Jeg har altfor mye i vinduskarmer, hyller etc. til å komme rundt en gang i uka. Kommer kanskje rundt en gang i måneden.

Skrevet

Jeg tørker også støv med klut... Tar tid ja. Passer på å kaste ut hele familien og skrur på musikk på full guffe! (har på gamle sanger som jeg aldri hører på ellers og som jeg kan synge og jome til)

Går som en lek ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...