Gå til innhold

KID-reklamen om syklubb?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er teit å bry seg om reklamer, men disse KID-reklamene irriterer meg! Hva er meningen med dem? Damene er jo rett og slett frekke og sarkastiske mot hverandre! Blir kjempesur fordi ei er forsinka, svarer sarkastisk når ei har kjøpt seg påskegardiner, og vil for all del ikke møtes mer enn en gang i måneden. Jeg blir iallfall ikke i humør til å shoppe når jeg ser dem!

 

ok. Nok om det ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei den reklameserien er rett og slett grusom.

Forferdelig dårlig og den som laget den og den som godkjente den for tv burde hatt sparken.

Skrevet

Har reagert litt på det jeg også.

Skrevet

Jeg har tolket den litt som parodi på "Frustrerte fruer" så synes i grunn den er litt morsom:)

Skrevet

De virker jo som idioter og siden de ikke er damer jeg kjenner igjen NOE SOM HELST med i meg selv, så kjenner jeg at jeg blir helt irritert på KID som har sluppet den reklamen igjennom.

Skrevet

Jeg hater virkelig de reklamene!!! Uff..

Skrevet

JA! Forferdelige reklamer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...