Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av mine nylige syke shoppingrunder på internett... Hva slags klær bruker du til babyen din, og hva synes du om de ulike merkene? Det er utrolig stor forskjell, synes jeg!

H&M: Liker jeg veldig godt. Dessverre er det tre timer til nærmeste butikk, og jeg liker ikke utvalget de har på internett særlig godt... Ikke overbegeistret for ullklærne deres. Sjupakkene med bodyer er fantastiske - skulle ønske jeg hadde visst at jeg ikke hadde trengt flere bodyer i str 56 enn dem. *hehe*

Lindex: Liker klærne, men det kan bli litt vel mye klær i samme stil etterhvert. Fin passform, men jeg synes fargene kan falme noe etter mange vask.

Cubus: Artige mønstre, men jeg synes bomullen kan være litt slaskete. Utrolig store i størrelsen! Har kjøpt endel ullklær på salg i store størrelser, så har ikke prøvd dem (Peanuts) enda, men de virker fine.

Joha: Elsker klærne deres! Heldressen i ull med brune striper er vel det plagget vi har brukt aller mest så langt. Bodyene/dressene i ull/bomull er også superfine.

Janus: Elsker disse også. Pysjene er fantastiske, samme med bodyene i prinseull og dressen i krinkelull.

Brubaker: Midt på treet. Små i størrelsen, synes stoffet blir litt stivt etter mange vask.

Reflex: Har stort sett bare brukt pysjene deres. Helt greie, myke og fine.

Name it: Også midt på treet, men jeg ser de har endel fine klær i større størrelser etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde i hvertfall noe interessant etter ultralyden for et par uker siden. Jeg har noen favorittbutikker til guttene hvor jeg synes de har ganske fine/kule klær til greie priser, gjerne forskjellige plagg i de ulike butikkene (t-shorter, bodyer ol hos H&M, bukser hos kapal, joggedresser på Cubus osv), dette da til mine tre sønner. Etter jeg var på UL skulle jeg derimot ut for å titte litt på jenteklær siden de sa jente til oss nå. Pleier alltid å kjøpe noen nye klær til babyen etter UL'ene, men gledet meg litt ekstra nå til nye farger. Og her var det faktisk nesten stikk motsatt. I favorittbutikkene mine fant jeg ikke noe jeg likte, men i de butikkene jeg sjeldent kjøper noe fant jeg et par jenteplagg jeg synes var fine. Artig :-) Synes f.eks Exit hadde mye søtt, og Lindex, steder hvor jeg sjeldent finner gutteklær jeg liker.

Skrevet

Jeg har tidligere jobbet i Reflexbutikk så er nok litt påvirket av de merkene jeg kjenner til derfra. Også er jeg vel litt klassisk og "gammeldags" av meg, for jeg foretrekker typiske babyklær som sparkebukser i velour. Har et merke som heter H+S som favoritt. Ellers liker jeg godt Brubaker, eller Facts som det er gått over til å hete igjen. Mexx og Lego har også mye fint, men siden jeg fortsatt har ganske liten baby er ikke utvalget i de merkene så stort enda.

Jeg har også Joha som favoritt.

Reflex er ok, det er jo et typisk billigmerke så forventer ikke allverden.

H&M og Name It er ok, men har stort sett bare bodyer derfra.

KappAhl og Lindex er absloutt ikke min stil, så der kjøper jeg ikke noe selv, men har fått noe i gave som jeg bruker bare fordi jeg har fått det.

Skrevet

HM: Jeg har kjøpt mange 3pk med bodyer på HM (har ikke sett 7pk før nå i det siste), men syns de er litt kjedelige når han begynner å bli større. Har også noen bukser og gensere fra HM, men det er mye det samme om igjen hele tiden og jeg syns mange av klærne derfra er for "små voksne" eller så er det mye disney, som er greit på et plagg eller to, men ikke alle.

Lindex: Elsker bodyene derfra, veldig min stil til mini. Fine farger og morsomme mønster. Har ikke hatt så mange andre klær derfra, men det er nok like mye fordi lindexbutikken her i nærheten ofte er rotete og veldig trang som at de ikke er fine.

Name it: Har hatt mye fint derfra også. Veldig fin passform til mini som er ganske slank.

Cubus: Der fant jeg enkelte klær når han var helt nyfødt, men nå når han nærmer seg 2år syns jeg ikke de har noen ting til gutt, så den butikken har jeg gitt opp.

IdaT: er et av yndlingsmerkene mine. Mini har hatt mange heldrakter og sett derfra og jeg syns de er like fine alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...