Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten i magen sparker så mye om dagen at jeg lurer på hvordan det skal gå når han blir født :-) Kanskje han har ADHD... Flere som har det sånn? Noen som har en som bare sover? Jeg er i uke 24.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg har det sånn som deg. Lillegutt i magen sparker fotball her inne i magen hele dagen lang,med noen unntak på et par timer på formiddagen hvor han sover..Og når jeg skal legge meg om kvelden,er det påan igjen :-)hehe.. Til og med når jeg er oppe om natten og tisser starter han så fort jeg faller til ro!!haha,jadda tanken om ADHD har virkelig streifet meg også!!! Jeg er 25 uker imorgen forresten:-)

Nyter imidlertid disse sparkene da,selv om det kan være litt slitsomt i ny og ne:-)

Skrevet

Min eldste var slik, sparket så jeg følte meg full av blåmeker på innsiden av magen til slutt. Kunne holde på i timesvis. Han var en utrolig rolig baby og smårolling, satt pent i ro der vi satt ham fra oss og tutlet på for seg selv. Sov lite da, også som baby, men var rolig og grei.

Skrevet

Så morsomt å høre om flere sprellemenn =) og godt å høre at det ikke nødvendigvis trenger å ha noen sammenheng med hvordan de blir etter fødsel... Jeg også nyter jo sparkene, det er den beste følelsen i verden selvom det tar litt av til tider, hehe.

Skrevet

Jeg er i uke 22 å han kisen i magen er skikkelig hyper=))

Morro syns jeg:)

Skrevet

Ja, her sparkes det dagen lang..

er i uke 26+3, og det er ingen problem med det at man skal kjenne liv hver dag etter uke 25 eller hva det nå er.

Her er det liv HELE dagen og NATTEN.

Fikk ikke sove i natt pga så masse bevegelse.

Og lå med magen i ryggen på mannen min, så han ble sparket endel han også ;-)

Men håper det roer seg litt, ihvertfall om natten, vil sove..

Skrevet

Haha, så utrolig bra at du la deg inntil mannen din så han også kan få litt av kaka. Den skal jeg jammen kopiere :-)

Skrevet

Mine to har begge vært veldig aktive i magen, og er det nå også... Går i 100 stort sett hele dagen:)

Skrevet

bor en kickbokser i meg å! En liten gutt.

er 26+4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...